leuke techno party

robert heuk

Beukuhhh
ik wil alleen maar even zeggen dat gabber niet meer van deze tijd is en techno wel , en waar het feestje is is niet belangrijk als het maar gezellig is en een goede lijn up doet ook wel wat.
maar als je vaak naar de zelfde lokatie gaat, dan gaat de lol er ook wel snel vanaf dus dat ligt dan gewoon aan je zelf.

vrijdag 12 april in de powerzone

REACTOR

techno party met vier dikke techno dj's van 10 uur tot 7 uur voorverkoop kijk op de flyer die liggen verspreid door het hele land.

gr robert heuk

=) 8D =)

Nou...dan wil ik er even bijvermelden dat de eerst editie van reactor (vorige week vrijdag) echt nergens over ging...de gezelligheid was ver te zoeken en de muziek...nou, de opwarm dj stond al vroeg keihard te beuken...maw, het gevoel was ver te zoeken....

powerzone

powerzone

het gaat er niet om de dj's maar om de ruimte en die is er zeer geschikt voor.

ik heb samen met vrienden een geluids bedrijf opgezet en wij krijgen de kans om het geluid te doen en dat gaan we zeker verbeteren er komt een AXIS set te staan.
ik weet niet of je het kent, zo niet kom het dan in ieder geval even beluisteren, de vorige set was niet echt geschikt voor daar, maar daar wist de organisatie ook niet van, ze wilden het gewoon even uitproberen en kwamen er achter dat het niet geschikt was en hoop dat met deze set wel tevreden zijn.

robert heuk 8D

Ik vind juist dat de locatie er niet voor geschikt is, zo vind ik het veel te mooi en clubbie ingericht en dit trekt natuurlijk dan ook meteen het foute publiek (of je moet daar van houden natuurlijk, no offence)

Maar ja, mij maak je soms ook blij met feesten in bunkers en onder bruggen enzo, dat vind ook niet iedreen tof, ik vind de sfeer in combi met krachtige goede muziek veruit het meest belangrijk en dat is lastig tot niet te krijgen in zo'n commerciele hal als de powerzone (dit een persoonlijke mening natuurlijk)

persoonlijk vind ik de locatie juiist wel ook, al sta ik liever in een donkere kelder met een strobe en vol met rook (a la de tresor..)...tijdens Excess een hele tijd geleden was het ook zeer ok in PZ. reactor viel gewoon dik tegen. had niks met het geluid te maken, alhoewel het niet helemaal kraak helder was...de hoogste versnelling werd er gewoon te vroeg ingezet...om het zo maar eens te zeggen...

Ik had het juist over Excess, maar ik heb inderdaad een hoop mensen gehoord die die avond ook zijn geweest die het wel leuk vonden. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, ik denk ook dat ik een ander sfeertje zoek (inderdaad rokerige keldertjes enzo) dan het huidige technopubliek tegenwoordig, vandaar ook de feestjes in eigen beheer om toch iets neer te zetten wat er nog niet tot erg weinig is, voor een kleinere maar wel intense groep mensen

Laatst gewijzigd:
Re: powerzone

Re: powerzone

Origineel geplaatst door robert heuk
het gaat er niet om de dj's maar om de ruimte en die is er zeer geschikt voor.

ik heb samen met vrienden een geluids bedrijf opgezet en wij krijgen de kans om het geluid te doen en dat gaan we zeker verbeteren er komt een AXIS set te staan.
ik weet niet of je het kent, zo niet kom het dan in ieder geval even beluisteren, de vorige set was niet echt geschikt voor daar, maar daar wist de organisatie ook niet van, ze wilden het gewoon even uitproberen en kwamen er achter dat het niet geschikt was en hoop dat met deze set wel tevreden zijn.

robert heuk 8D

Met alle respect Robert, maar ik heb het idee dat je geen flauw idee hebt wat een echt techno feest inhoud. Check dit forum eens http://forum.aliensonacid.net/ en volg de links naar de diverse ondergrondse soundsystems dan kun je een beetje proeven. Welk merk geluidssetje je er neer zet maakt geen bal uit. Als je maar een flinke muur van geluid neer kan zetten, op een aparte (vaak illegale) lokatie. De echte "techno"sfeer komt dan vanzelf. De namen van de DJ's maakt ook bijster weinig uit, als ze maar weten wat waneer te draaien.

omiel

omiel

je kan wel merken dat jij nog maar net naar partys gaat.
jij zoekt gezelligheids feesten, dan zou ik als ik jou was illegale acid feestjes opzoeken want een techno feest is puur bedoeld om de extreme geluiden uit je boxen te knuiteren en daar heb je zeker wel goeie luidspeakers voor nodig, dus laat ik je dit vertellen ga eerst eens lekker op onderzoek uit en dan hoor ik je wel weer.

en dan dit nog even ik denk dat als ik chris liebing en dave clark en een mistress barbara in een hal neer zet bv powerzone is het voor zeker uitverkocht.

nu jij weer.:confused:

Gaan mensen elkaar hier nou zitten aftroeven met hun kennis van underground techno feestjes? :confused:

:Z :Z :Z :Z :Z

Duitsers in Scheveningen weten pas wat underground is.

Re: omiel

Re: omiel

Origineel geplaatst door robert heuk
je kan wel merken dat jij nog maar net naar partys gaat.
jij zoekt gezelligheids feesten, dan zou ik als ik jou was illegale acid feestjes opzoeken want een techno feest is puur bedoeld om de extreme geluiden uit je boxen te knuiteren en daar heb je zeker wel goeie luidspeakers voor nodig, dus laat ik je dit vertellen ga eerst eens lekker op onderzoek uit en dan hoor ik je wel weer.

Goed. Ik doe wel eens wat live optredens (acid) in gekraakte halletjes en andere pandjes, dus ik heb een vrij goed idee waar ik het over heb. En trouwens acid en tekno en de hele kneut gaat op zo'n avondje allemaal door de speakers heen, dus zoveel verschil is er niet.

en dan dit nog even ik denk dat als ik chris liebing en dave clark en een mistress barbara in een hal neer zet bv powerzone is het voor zeker uitverkocht.

Dat zal allemaal best, maar wat heeft het er mee te maken?

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door bikkel
Voel ik hier een zeker spanning ontstaan?

Nee hoor. Je moet niet alles te serieus nemen. Dat is het probleem van zo'n forum. Mensen kunnen je kop niet zijn en je intonatie niet horen, dus kan datgene wat je schrijft nog wel eens lomp overkomen, terwijl het niet altijd zo bedoeld is.

Ai, komen we hier niet bij de essentie van een forum? Ik denk dat je gelijk hebt, het is niet altijd even helder wat de ander wil duidelijk maken en of het serieus is. Dus laten we gewoon lekker proberen elkaar te respecteren??

Arv

Om dit nog duidelijker te maken...

lees dit maar eens maar dan 5 keer en iedere keer met de klemtoon op een ander woord...:

Moet ik dit nou doen?

dan snap je waarom iets soms niet zo bedoeld is zoals het er staat....probeer dan ook altijd zo te lezen dat het het meest posotief is

ja jongen, dat moet je ook niet ZOOOOOO opschrijven

maar zo van

moet ik DIT nou doen?
(of dat)
MOET ik dit nou doen?
(of hoeft t niet)
moet ik dit nou DOEN?
(of laten)
moet ik dit NOU doen?
(of straks)

moet IK dit nou doen?
[of doe jij het?]