Modulars, iets voor mij ?

thnx marcuuuu.

ik schaam me diep dat ik (hoewel ik toch echt de doepfer-site gevonden had) deze blz niet kon vinden.....

Origineel geplaatst door gemmetje
thnx marcuuuu.

ik schaam me diep dat ik (hoewel ik toch echt de doepfer-site gevonden had) deze blz niet kon vinden.....
Kom gewoon morgenavond ff langs... Dan kan ik je doepfer laten horen, of wat vintage modulars.. Dan kun je alles vragen en uitproberen. Je weet me te wonen en ik heb bier!

van hetgeen ik tot hiertoe vond op het net lijkt het mij dat je een soort van "modular" gewoon
zelf kan bouwen?
een oscillator, een filter, nog een filter, een effectje hier, een effectje daar...
en allemaal in's en out's en gans het boeltje in één bakje monteren.
(en natuurlijk de lekkere draaiknopjes niet vergeten :D )

(owkay, tis iets moeilijker dan dat, maar toch)
en alles samengebracht heb je... jawel... een modular (hoe primitief ook)
(denk ik toch, nee?)

;)

cloudy

Dat was dus eigenlijk net niet de bedoeling van mij.
Zelf de soldeerbout hanteren doe ik alleen als er kabeltjes gemaakt moeten worden. (toch wel vaak dus...)
Printplaten blijf ik met de bout een eind uit de buurt !!

mja, sorry, je hebt gelijk... :o:
anyway, voor mij en enkele vrienden lijkt het een leuk projectje om te proberen.

nu, zonder soldeerbout en kennis van componenten en wat weet ik nog kom je ook een
heel eind denk ik. ik zag hier al interresante voorstellen hierboven staan :)

en verder kan ik er niets nuttigs aan toevoegen dus hou ik maar mijn...
:bekdicht:

;)

greetz

cloudy

Okee... morgenavond komt Gemmetje langs. Als er iemand nog meer zin heeft in eindhoven dan moet ie het maar melden.

Ik vond het allemaal heel erg zinnig, want vond jij zelf gemmetje?

ja, cool, een verslagje van dat avondje experimenteren met de synths zou cool zijn!
ik ben een en al oog ;)

-cloudy

Ik vond het idd ook errug zinnig, en leerzaam. Het gaf me toch zeker wel wat meer inzicht in eea, waarvoor mijn dank.
Maar ik denk dat het voor mij toch echt geen modular zal worden. Het is toch zo dat ik teveel met het muzikale deel bezig ben, en te weinig met het maken van sounds.
Maar je weet natuurlijk nooit.......

Back