op zoek naar een yamaha cs 2x of een yamaha cs 1x voor mijn dochter

Status
Please reply by conversation.

djpamm36

Nieuwkomer
Mijn dochter wil keyboardlessen gaan nemen en wil heel graag een yamaha cs 2x of een yamaha cs 1 x.
Ze heeft ongeveer 200 euro gespaard en wil er niet meer voor uitgeven(ze is 8 jaar oud)

wij wonen zelf in Eindhoven en willen het liefste daar,de omgeving van Eindhoven of Limburg een kopen.

Wie heeft er een staan.

Daarnaast heb ik nog een synth gerelateerde vraag...

Waar kan je een orginele knop voor de yamaha cs 2x kopen?????
Deze is stuk en er zit een andere op,maar het liefste wil ik er een orginele op hebben.

als ik het goe begrijp heef je dochter er al eentje, en wil er nog wel eentje bij?

:peukie:

nee Baars,ik heb er een,zolang ik er geen voor haar heb mag ze straks onder begeleidng van me erop oefenen.Ik wil dat ze er zelf eentje neemt,want ze heeft een paar jaar geleden een knop(die je eraf kan halen) gebroken en ik ben daar nog steeds op zoek naar.

VinnieQ,ze wil perse een synthesiser hebben de reden hiervoor is,dat sinds dat ze klein is veel clips van OMD heeft gezien en wat filmpjes die we afgelopen mei hebben opgenomen.Haar grote voorbeelden zijn de 2 van OMD,daarom.

Tja

Tja

VinnieQ,ze wil perse een synthesiser hebben de reden hiervoor is,dat sinds dat ze klein is veel clips van OMD heeft gezien en wat filmpjes die we afgelopen mei hebben opgenomen.Haar grote voorbeelden zijn de 2 van OMD,daarom.

In dat geval zou ik een Emulator en een rits bandrecorders aanraden:D

Kijk, dat is een goed begin! ZOek ook eens naar een Korg M500 Micro-Preset (liefst met speaker!)

hi,
ik heb ooit via syntaur zo'n blauwe cs2x-knoppen gekocht. ik heb er hier nog steeds eentje liggen en heb al lang geen cs2x meer ... laat me maar iets weten als je deze nog zoekt.
gr.

Status
Please reply by conversation.
Back