• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland module M-DC1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

AxiMaxi

Het is tijd voor muziek!
Te koop:

Roland M-DC1 dance module

- 8 part multitimbraal
- karakteristieke house / dance samples (whoo, yeah!)
- leuke synthleads, pads, orgels en sound fx
- stereo audio input (zonder verdere regeling) om andere modules door te koppelen zonder mixer

Linker rack-oor heeft ooit een flinke douw gehad, waardoor de opdruk 'Roland' beschadigd is.
Is allemaal door de vorige eigenaar recht gebogen en met zwart bijgetipt, maar je ziet het wel.
Weinig van te merken, apparaat is technisch helemaal in orde en past zonder problemen in een rack.

Ik doe 'm weg omdat ik de samples nooit gebruik en de andere geluiden inmiddels prima uit andere synths kan halen.

Vraagprijs € 150,- (inclusief een lange MIDI kabel en twee mono jack patchkabels)

Hmm, misschien tikkie duur voor een enigszins beschadigd exemplaar.
Weet je wat, we halen er wat vanaf: € 115,-

Maar dan krijg je ook de kabeltjes er niet meer bij.

Ruilen tegen Volca Beats vind ik trouwens ook dikke prima.

Als je interesse hebt, maar €115 te veel vindt, mag je best een ander prijs- of ruilvoorstel doen.
Apparaat is overigens op te halen in omgeving Rotterdam.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back