cubase dongle

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
hallo,
ik heb een originele versie van cubase sl 1.06 (vrij oud)
maar ben de dongle kwijt.
als ik dit product aanschaf, gaat het dan werken.

[ame="http://www.amazon.com/Steinberg-Key-License-Control-Device/dp/B0009TD5Z4"]Amazon.com: Steinberg Key License Control Device: Musical Instruments

dank.

Op die dongle moet je de licenties downloaden. Dus de vraag is of die licenties nog bestaan, als jij de productcode invult. Het gaat om een oud product, dus ik denk dat je beter even met Steinberg kan mailen.

Idd, zo'n losse dongle is leeg. Hierop staan geen licenties. Die moet je overzetten of via een code er op zetten.
Zonder dat doet die dongle niets.

ik geloof niet dat ik de dongle geregistreerd had. bovendien zie ik dat ze deze oude versie 1 allang niet meer supporten. bovendien geldt bij een verloren dongle-pech gehad (zo lees ik). ziet er niet goed uit.. ik beraad mij op verdere mogelijkheden.

ik geloof niet dat ik de dongle geregistreerd had. bovendien zie ik dat ze deze oude versie 1 allang niet meer supporten. bovendien geldt bij een verloren dongle-pech gehad (zo lees ik). ziet er niet goed uit.. ik beraad mij op verdere mogelijkheden. misschien dat iemand hier nog een oude versie in de la heeft liggen ?:)

Back