• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

LET OP AANBIEDING !!! Ensoniq ASR-10 Sampler Prijs 350 Euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Digimod

Really cool stuff
In een prima staat 100% in orde met 10 MB ( Geen Scsi en Exp )

The ASR-10 stands for the Advanced Sampling Recorder - a completely digital music production studio. It's a 16-bit sampler that came in both keyboard and rack-mount versions. It shipped with 2 MB of sample memory which could be expanded to 16 MB for a few minutes of stereo cd-quality sampling time. It lets you choose from sample rates of 30 to 44.1 kHz and has all the professional sample editing functions you would expect to find from a pro sampler including autolooping, volume smoothing, normalize, crossfading, and time comp/exp. Even resampling through its effects, EQ, etc. is possible!

The ASR-10 integrates a digital effects processor and MIDI sequencer on-board for a complete workstation. There are up to 62 effects (including vocoding) based on Ensoniq's DP/4 effects processor. A whole range of reverbs, chorus, flange, phaser, distortion, digital delay, speaker effects, etc. are available.

Attachments

• ensoniq_asr.gif
    ensoniq_asr.gif
    89,7 KB · Bekeken: 122
hehehehe, ben jij dat dus?

gr. Mario

Geen SCSI

Geen SCSI

Hoi,

Ik heb wat op sonicstate gekeken, en volgens mij heb je dus die SCSI aansluiting absoluut nodig om je PC binnen te komen met het geluid, en zit deze eigenlijk standaard op de ASR. Hoe komt het dat die van jou dat blijkbaar niet heeft, en hoe komt bij jou dan de audio van de ASR in je PC (of misschien doe / wil je dit wel helemaal niet)?

Nog wat weetjes.

Nog wat weetjes.

Digimod,

Nog een paar weetjes (ik ben dus echt een leek). Begrijp ik dus goed dat zonder die SCSI (en dat andere wat je noemt) de
ASR géén output voor de PC heeft? Je kunt toch altijd de audio-output naar een mixer leiden en zo de PC in? M'n tweede vraag, hoe oud is de ASR. Ik heb inmiddels begrepen dat ten tijde van de laatste lichting (rond 1996; blauw LCD-scherm) het operating system pas échtgoed werkte. Klopt dit?
Een mooi kiekje van jouw krachttour, maar is deze synth dan écht erg zwaar?

Wat betreft de prijs. Is dat de bodem, is het inclusief toezenden of moet hij worden opgehaald. Zoja, in welke regio woon je (dit om even een beeld te krijgen van de afstand).

die prijs is echt laag,voor zo'n vette sampler
Heb er zelf 2 gehad,warme klank vette modulatie mogelijkheden,je kan bv transewaves maken
door de lfo op het startpunt van een loop te zetten bv.
Hij heeft een vette fx unit,zit een halve dp2 of dp4 in.
Je hebt ook filter progjes voor de bak van waveboyindustries meen ik.

Voor die prijs is het echt een vette bak...ik betaalde zelf over de 3000 piek toen voor de rackversie

Hij heeft audio in en out dus deze kan via de in en out van je PC,
verder heeft hij digtaal in en out( S/PDIF ) als je audiocard deze
aansluiting heeft kun je daar ook gebruik van maken.

Je krijgt er ook nog een waveboy disk bij dan kun je van de ASR-10
een vocoder maken er leuk..

Het is net een tank en wel een beetje zwaar dus hetlbeste afhalen
of ik kom hem voor een meerprijs brengen..

Woon in de Domstad.:halleluja

ik hoor het wel....

Nog wat weetjes.

Nog wat weetjes.

Digimod,

Nog een paar weetjes (ik ben dus echt een leek). Begrijp ik dus goed dat zonder die SCSI (en dat andere wat je noemt) de
ASR géén output voor de PC heeft? Je kunt toch altijd de audio-output naar een mixer leiden en zo de PC in? M'n tweede vraag, hoe oud is de ASR. Ik heb inmiddels begrepen dat ten tijde van de laatste lichting (rond 1996; blauw LCD-scherm) het operating system pas échtgoed werkte. Klopt dit?
Een mooi kiekje van jouw krachttour, maar is deze synth dan écht erg zwaar?

Wat betreft de prijs. Is dat de bodem, is het inclusief toezenden of moet hij worden opgehaald. Zoja, in welke regio woon je (dit om even een beeld te krijgen van de afstand).

Slim

Slim

Dus als ik het goed begrijp. Christov, heb je je eigen ASR verkocht voor Eur. 500,- en nu voor Eur. 350,- weer 1 terug gekocht (of ben jij niet dat gelukkige forumlid)?

Ik was eigenlijk op zoek naar een sampler voor natuurgetrouwe instrumenten (piano, brass, gitaar, orgel, strings,etc.) en meende dat de ASR-10 daar wel geschikt voor zou zijn.
Was dit eigenlijk wel het geval, en hoe doen de AKAI's het bij dat soort werk? Met andere woorden, ik ben niet bepaald op zoek naar een drum-looper of een trance-hopper, maar meer een digitale muziekdoos. (ik hoop dat ik het zo en beetje duidelijk heb gemaakt)

Of is het beter dat ik hier een andere threat van maak?

Elke sampler kan dat wel goed of het nu Emu, Akai of Ensoniq is dat
maakt niet uit.
Ensoniq komt heel goed iit de bus als het om piano en strings gaat
dit komt ook door de effects die in deze sampler zitten dat maakt het
geluid zeer compleet.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back