Linndrum LM-2

Status
Please reply by conversation.
Nou Stinkie, er komen er twee binnenkort op de markt (vanuit NL).
Eentje heel snel (weekje) met een door Robert Linn himself getekend zijpaneel en helemaal opgeknapt door mij. Goedkoop zal ie echter niet zijn.
Ik zal proberen te onthouden dat ik je via deze weg even een berichtje geef wanneer het zover is.

Degen die bij concerto te koop wordt aangeboden is niet degene die ik mijn vorige post bedoelde en is ook niet door mij geserviced (dat had er dan wel bij gestaan).
Synth 'n Stuff heeft er nu twee te koop:
Beiden volledig door mij geserviced:
1) 1550,-
2) 2200,- met 9x pitch modificatie (zie link onder dit bericht).
Morgen wordt er een van deze twee verkocht - vermoedelijk degene met de pitch modificatie.

Ik meld dat hier zodra ik het weet.

Er zijn zoveel mogelijkheden om dat te voorkomen, meebieden en een mooi bedrag van tevoren in toetsen zodat je dat er altijd voor krijgt. oke het kost je dan wel de ebay kosten. je kan ook verkopen met een minimum prijs, maar daar wordt sowieso al minder op geboden (dan wordt het een soort ("Marktplaats.nl"). Je kan ook zoals deze man die na zoveel keer te weinig hebben gekregen een nieuw ebay naam aanvragen.
van je moeder of zus/broer. Ik denk zelf dat zulke dingen niet te voorkomen zijn. Ik zou zelf niet kopen bij iemand die maar 70 of 75% heeft. Mss omdat ik het kan ophalen anders niet, maar stel dat je in Duitsland woont doe je dat natuurlijk niet.

Waar het om gaat is dat ie op ebay stond en er "maar" 819 pond (bruto) voor geboden werd
terwijl hier € 1550,- euro (netto) voor precies dezelfde machine gevraagd wordt.
De verkoper heeft zich na de veiling, volgens mij, vrij doorzichtig uit de done deal gemanoeuvreerd.
De koper baalde daar terecht van en dat heeft ie ook laten weten middels zijn feedback.
Buy it now lijkt me the way to go voor deze verkoper als je vrije biedingen, die nu eenmaal kunnen
tegenvallen, toch niet respecteert, dit alles natuurlijk alleen in een perfecte wereld, ebay is sowieso
ruk.....maar dit is natuurlijk wederom slechts mijn mening.

Het apparaat is ook niet echt meer waard . ong. 1200 is de juiste prijs...

Status
Please reply by conversation.
Back