Beatlejuice - Brutorama

D12-4ever

Stamgast
Na een lange tijd weer eens wat tijd kunnen vrijmaken voor met maken van een nieuwe beat.
Het is weer een nieuw experimentje, hiphop beat met synths gemaakt op mijn Clavia Nord Lead 2X. De drums zijn allemaal apart gesampled. Ik ben benieuwt wat jullie ervan vinden.

Feedback is welkom,

Beatlejuice

Ik vind 'm chill. Drums zijn lekker geshuffled, de rest is lekker space. Ik mis wel een laag erbovenop. Ik weet niet of je het bedoeld hebt als instrumental voor een rapper, maar zoiets, of een melodieuze lead maken het wat minder saai cq. leeg.

Ik vind 'm chill. Drums zijn lekker geshuffled, de rest is lekker space. Ik mis wel een laag erbovenop. Ik weet niet of je het bedoeld hebt als instrumental voor een rapper, maar zoiets, of een melodieuze lead maken het wat minder saai cq. leeg.
Het is inderdaad een beetje laidback bedoelt dus ik wilde hem niet té druk maken. In principe is het een hiphop beat dus er zou in principe wel een rapper overheen mogen spitten mocht deze daar de behoefte aan hebben.
Bedankt voor de feedback!

Hier nog iemand die het fluitje zeer kan waarderen.
Sterker: Misschien moet je die wel veel harder zetten, en er de lead van maken bijvoorbeeld :)

Hier nog iemand die het fluitje zeer kan waarderen.
Sterker: Misschien moet je die wel veel harder zetten, en er de lead van maken bijvoorbeeld :)
Dat had ik in eerste instantie wel gedaan maar ik vond dat hij iets te opvallen was en daardoor juist ging irriteren. Waarschijnlijk was er dan toch wat minder waardering geweest voor het desbetreffende fluitje :)

Lekker hoor. De beat is heel erg fijn. Iets meer subbass zou het inderdaad goed doen. Naar mijn smaak breng je soms wat te veel en te vaak variatie in de beat aan (zoals bijvoorbeeld op 1.57). Dat haalt het tempo en de vibe uit de track.

Back