Bahn Sage

CraZ

..
Nou ja zeg.. Analogue Modelling synth met re-synthesis, granulaire synthese.. 4 OSC's per voice.. Formant filters, "Phase Feedback Wave Generation".. goed.. veel info heb ik nog niet.. maar kijk en huiver..

bahn.jpg

Ik heb nog een keer een handleiding gelezen hoe ze die plaatjes gefotoshopt hadden.

hehehehe...

Origineel geplaatst door 4-Tek
Ik heb nog een keer een handleiding gelezen hoe ze die plaatjes gefotoshopt hadden.

hehehehe...

Als je het weet, kan je het wel zien. Maar ik trapte er ook in de 1e keer dat ik hem zag...

oh tering niet nog een keer! dat is die gozer die altijd van die foute cowboypakken en zwaarden en geweren naast z'n modulars zet die dit gemaakt heeft...het is een soort gedachten ruimte-tijd experiment voor hem geweest..net zoals die andere Arp2600 achige bak laatst een keer...

scared!!!!!!!!

Olaf

JA :)

edit: pokke zweden, ik mag niet naar de afbeelding linken...

Laatst gewijzigd:
Jazeker..

Wat was die link nou?
Heeft iemand die foto al opgestuurd naar Doepfer ofzo? haha

Arv

Er was eens een thread over dit plaatje op de eerste versie van dit forum. Weten jullie nog? Dat is lang geleden..

Over leang geleden gesproken... Wanneer is het synthforum ontstaan?

Wiener303, weet jij de begin datum nog van synthesizerfreaks?
Biebel, weet jij de begin datum nog van het huidige synthforum?

oh tering niet nog een keer! dat is die gozer die altijd van die foute cowboypakken en zwaarden en geweren naast z'n modulars zet die dit gemaakt heeft...het is een soort gedachten ruimte-tijd experiment voor hem geweest..net zoals die andere Arp2600 achige bak laatst een keer...

Je bedoelt zeker de Cwejman S1 synth?

http://www.cwejman.com/english/index_s1.html (de echte)

http://members.aol.com/isobarb8/revelation.jpg (nepversie van K. Elhardt, maker van de Bahn Sage)

8)

vet man!

Iemand die toevallig veel van die knopjes en plugingangen heeft liggen....ontwerp eens ff de DSF-6000

lacheee, en dan in je setup zetten en een pats-foto maken

trouwens....dedicated knobs rule!....zo'n synth moeten ze echt bouwen

Origineel geplaatst door Pjotr G
trouwens....dedicated knobs rule!....zo'n synth moeten ze echt bouwen

wanneer staat de Waldorf Wave bij jou in de studio? ;)

Olaf

Reason in HARDWARE !!

Reason in HARDWARE !!

Ohw trouwens lui...nog een nieuwe feuture van Reason2 is dat ie nu ook in hardwarevorm beschikbaar is... Kheb alvast een fototje!

HAHA lekker gephotoshopped....zelfs het authentieke nep-handje van die andere nep-synth ;)

Origineel geplaatst door Pjotr G
HAHA lekker gephotoshopped....zelfs het authentieke nep-handje van die andere nep-synth ;)

Hè dacht je dat dit gephotoshopped was? Dit is echt hoor!!
Zal wel dezelfde trui aan hebben gehad denk ik ;)

Ik ga even navragen of ze nog testers nodig hebben voor dit hardwareding! (KAn natuurlijk ook even m'n kleurenprinter aan het werk zetten en hem achter m'n setupje hangen ;))

Back