• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SmartMedia 5V / Smart Media 5V - Voor o.a. JP-8080, XP-30, MC-505, JX-305

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

conso

Fold it
Smart Media kaartjes van 5V.

Blijken erg lastig te vinden, en ze zijn ook nog erg prijzig =(

Ik ben de twee exemplaren die ik voor mezelf had kwijtgeraakt en kon onlangs na lang zoeken alleen een voor mij te grote set ineens van iemand kopen.

Het zijn 'originele' Roland kaartjes, en ze zijn geschikt voor o.a. deze synth, modules e.d.:

JP-8080
XP-30
MC-505
JX-305
SRV-3030
SRV-3030D
VM-7100
VM-7200
BOSS SP-202

Die van 2Mb. kosten € 30 per stuk, die van 4MB. € 45. Dit zijn ophaalprijzen, en ik heb dit er zelf ook voor betaald. Ik heb van beide versies 2 exemplaren over.

Versturen kan, alleen binnen NL, dan komt er € 6.75 bij voor verzending met trackingnummer, of € 8.05 tracking en aangetekend.

In een envelop versturen kan ook, is natuurlijk een stuk goedkoper, maar dan is het risico van eventueel niet aankomen volledig voor de koper.

1 van 4Mb. is opgehaald.

De drie resterende even on hold

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back