• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

20 x 3 meter Jack(recht) -> Jack (haaks)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano260124

Gedeactiveerd account
Gezien mijn spullen zo veel mogelijk in één rack zitten samen met de mixer, heb ik mijn kabels vervangen voor wat kortere. Zo kon ik wat spaghetti achter het rack opruimen.

Maar... nu heb ik een twintig eenvoudige maar in zeer goede staat verkerende kabels over. Ze zijn 3 meter per stuk met aan de ene zijde een standaard mono jack en aan de andere kant zit een haakse mono jack.

Wat zullen we zeggen? €25,-?

Lijkt me mooi prijsje. In Rotterdam op te halen of verzenden kan ook maar dan vooraf betalen en dan komen er wel de standaard TPG verzendkosten bij.

Wat bedoel je met eenvoudig Mike?
Zijn het 'dunne' kabels of gewoon gitaar snoeren?

Ik heb interesse.

gr. Tom

Ik had reeds twee PB's voor je, dus de eerste gaat voor natuurlijk. Sorry.

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back