Jaro - Mine again [Dance Pop]

mooie plaat.. knap gemaakt.

Enkele minpuntjes :

* Hij is te lang, ik zou er een radio-edit van maken.
* in het begin versta ik niets van de vocal, en dit door de stemvervormer, misschien de lyrics er even bijzetten ?

Good luck man !! ;)

Thanx Gloomer!
Ja de lyrics ga ik nog vervangen mis ook laten inzingen door iemand die een betere strot heb dan ik, en ja te lang idd ff flink snijden. Dank je wel voor je positieve feedback.

De gitaar timing met de drums loopt niet helemaal lekker, maar je hebt een mooie sfeer neergezet. Lekker funky :)

Het geheel klinkt echter wat scheel.

Om de zang wat scherper (verstaanbaarder) te maken (je kunt jezelf doen): extra twang gebruiken doet wonderen :)

Lekker trekkie, beetje scherp alles. vind de vocal ook wat onverstaanbaar en phaserig hier en daar. Lijkt mij een doubling processing dingetje, maar er zit ook een stringetje achter de vocal die net iets teveel mee gaat, die mag uit.
Ben benieuwd hoe die zonder masterchain klinkt

Thanks Jan!

@Jaro: Ik vind het een heerlijke track zeg! Die gitaar is heerlijk ingemixed, geen idee of het toeval is, maar het contrast met die wat droge vocal en drums bijvoorbeeld is er lekker. Op hetzelfde moment ben ik geen fan van de vocals. Net geheel klinkt een beetje als deeg dat continu wordt gekneed, laat maar doorrollen of zo :).

All in all lekkere track die me sterk doet denken aan het werk van de Dax Riders. :okdan:

Wat zit er trouwens op je linkerbovenarm joh?

Bedankt voor alle positieve comments, ik heb mijn best gedaan om alles aan te pakken. De track is zeker een stuk strakker en meer solide geworden. Bedankt Pablo :) voor de wijzing erop. Ook ingekort een goede tip Gloomer :P Heb em gelijk even globaal gemasterd voor extra punch en volheid. En Dr. van Lansberg de vocalen heb ik hier en daar overnieuw gezongen en wat geboost in het mid /midhoog voor extra spraakverstaanbaarheid.

Ik hoop dat ik iedereen nu blij heb gemaakt :P

Wat denken jullie heeft deze track potentie om er mee gaan rond te zeulen?

https://soundcloud.com/jaro-mir/jaro-mine-again-radio-edit

P.S. Dok wat m'n linkerarm betreft... Ik werd wakker op een krant vanochtend...

Het klinkt zeker beter dan de vorige versie qua geluid en verhouding. De zang in "baby" zet de hogere frequenties van de snare onder druk, ergens zit het in de weg. Echter is de zang beter hier in vergelijking met de vorige versie.

Smaken verschillen, ben ik toch niet echt blij met de extra flanger effecten her en der, alsof er te veel phasing gebeurt waardoor echt veel in de hoge frequenties gebeurt maar weinig diepte in het laag. Qua arrangement zou ik het nummer inkorten tot 3.50 of zo :D

Voor de rest, goed bezig man, ik ben benieuwd naar wat je verder gaat doen met het nummer, hij is wel catchy

Back