nou hallo allemaal,
ik ben Marco en het lijkt me wel wat om te proberen zelf wat muziek te maken met een synthesizer dus heb ik me hier maar aangemeld.
Het begon "allemaal" ergens rond de jaarwisseling ofzo toen ik op marktplaats bij "andere advertenties" van een adverteerder een synthesizer zag staan met een interessante beschrijving dus toen dat ding opgezocht en demo's gaan luisteren zodoende ook andere demo's van andere synths geluisterd en synthesizer muziek en dat wekte mijn interesse.
Af en toe hoor ik gewoon muziek in mijn hoofd waarvan ik denk en hoop dat het uit mezelf komt en niet een onbewuste herinnering aan iets wat ik eerder gehoord heb
en het lijkt me leuk om te proberen die muziek te maken.
Ik speel ook een beetje gitaar en drum een beetje maar ik heb er moeite mee om dingen in m'n hoofd in real-time om te zetten in muziek (het word bijna nooit zoals het in m'n hoofd klinkt) en ik denk dat dit met behulp van sequencers enzo toch iets makkelijker is voor mij (niet dat ik electronische muziek minder goed vind ofzo of dat ik de makers ervan minder waardeer, dat absoluut niet).
Inmiddels volg ik de te koop sectie hier al een tijdje dus ik dacht nu wordt het eens tijd om me ff voor te stellen.
groeten Marco
ik ben Marco en het lijkt me wel wat om te proberen zelf wat muziek te maken met een synthesizer dus heb ik me hier maar aangemeld.
Het begon "allemaal" ergens rond de jaarwisseling ofzo toen ik op marktplaats bij "andere advertenties" van een adverteerder een synthesizer zag staan met een interessante beschrijving dus toen dat ding opgezocht en demo's gaan luisteren zodoende ook andere demo's van andere synths geluisterd en synthesizer muziek en dat wekte mijn interesse.
Af en toe hoor ik gewoon muziek in mijn hoofd waarvan ik denk en hoop dat het uit mezelf komt en niet een onbewuste herinnering aan iets wat ik eerder gehoord heb
en het lijkt me leuk om te proberen die muziek te maken. Ik speel ook een beetje gitaar en drum een beetje maar ik heb er moeite mee om dingen in m'n hoofd in real-time om te zetten in muziek (het word bijna nooit zoals het in m'n hoofd klinkt) en ik denk dat dit met behulp van sequencers enzo toch iets makkelijker is voor mij (niet dat ik electronische muziek minder goed vind ofzo of dat ik de makers ervan minder waardeer, dat absoluut niet).
Inmiddels volg ik de te koop sectie hier al een tijdje dus ik dacht nu wordt het eens tijd om me ff voor te stellen.
groeten Marco