• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te Koop] RS7000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Joozt

Just music...
Ik heb hem weinig meer gebruikt, sinds ik software matig aan de slag ben gegaan. Hij is eigenlijk een beetje overbodig voor mij geworden en ik vind het zonde om hem zo te laten staan terwijl er vast wel iemand is die hem maar al te goed kan gebruiken.

dus RS7000, smart media card 8mb, 4mb onboard, handleiding, CD-Roms die je erbij kreeg, geen doos, hij is van februari 2003 (half jaartje oud).

Winkel prijs: € 1.499,-

Doe maar een goed bod :)

oei oei ik heb ook een paar keer op het punt gestaan mij RS te verkopen omdat ik software aan het klooien was maar ben nu wer teruggevallen op de RS! Dus mijn waarschuwing lijkt me wel op zijn plaats hier. Vergeet niet dat de RS een ULTRA strakke timing heeft qua sequencen

gatver!

heel fijn, nu ben ik gelijk weer aan het twijfelen... het was al een twijfel post van me, maar nu zit ik helemaal weer bij het begin, ik had gehoopt na een fanatieke "IK KOOP 'M POST" me wat beter te voelen...

...

...

...

...

...

hmz... nou weet je wat, ik trek mn post bij deze terug... wat Arv zegt, zit ik over te twijfelen, en daar heeft een koper niks aan.

Bij deze is de verkoop GECANCELED

sorry voor het ongemak, maar ik kijk het voorlopig toch nog even aan kwa gebruik ;)

special thx to Arv, voor het wijzen erop, misschien ga je gelijk krijgen ;)

Origineel geplaatst door Joozt
special thx to Arv, voor het wijzen erop, misschien ga je gelijk krijgen ;)

Ik weet dat geld altijd zeer aantrekkelijk is maar ik kan alleen maar afgaan op mijn eigen ervaringen met dit beestachtige apparaat en ik zeg het je: software dat net zo snel en intuitief werkt zal je moeilijk (lees: niet dus) vinden.
En als je later het toch maar nix vind kan je altijd nog verkopen, ja toch?

succes
Arv

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back