Gezocht: Roland SRX-07 Ultimate Keys + SRX-09 World Collection

Status
Please reply by conversation.

Wootson

Ouwe rot
Ter aanvulling van een Roland XV-5050 module zoek ik twee SRX expansions, namelijk:

• SRX-07 Ultimate Keys
  • SRX-09 World Collection
Ik meen ergens te hebben gelezen dat deze origineel geleverd werden met de SR-JV80 patches op cd? Of zijn die ook nog ergens online te vinden?

Nog steeds op zoek naar beide SRX expansions.

In de tussentijd heb ik nog een hoop demo's beluisterd. SRX-03 Studio is ook welkom.

Enkel nog op zoek naar SRX-03 Studio en SRX-09 World Collection.

Het lijkt me beter om ooit eens een SR-JV80-04 Vintage Synth expansion aan te schaffen i.p.v. SRX-07 die me iets te veel onbruikbare/nutteloze stuff aan boord heeft voor de muziek die ik wil gaan maken. Plus ik heb nog de Korg Legacy Collection VST's waarmee soortgelijke klanken te behalen zijn.

SRX-03 komt morgen met de post deze kant op.

Vanaf heden dus enkel nog op zoek naar SRX-09 World Collection.

De XV-5050 i.c.m. SRX-03 (Studio) heeft in principe alles aan boord wat nog zeer interessant en/of essentieel leek naast de Korg Legacy Collection VST's. De Ultimate Keys en World Collection expansions zijn daardoor niet meer nodig.

Misschien hebben mensen nog tips voor een andere goede SRX expansion die bruikbaar is voor Ambient muziek en welke niet direct overlapt met de eerdergenoemde setup?

De strings en vocals van SRX-06 Complete Orchestra wellicht?

Status
Please reply by conversation.
Back