• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

mijn E-MU Carnaval / Proteus 3<=>jouw Yamaha FM module

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Hoi,

Ik heb wat E-MU's die je minder vaak tegenkomt in de aanbieding:

E-MU Carnaval - richtprijs 175 euro
Een module vol met Latin geluiden aangevuld met bruikbare 'bread & butter' sounds. In 'beats-mode' komen complete riffs te voorschijn die je met MIDI clock perfect kunt syncen uiteraard. En dan nog allerlei grappige functies zoals scratchen met je pitch-bend wheel en zo :)

E-MU Proteus 3/World - richtprijs 75 euro
Dit blijft een erg mooie module ondanks de respectabele leeftijd. Wat een vage obscure sounds zeg!

Richtprijzen vermeld ik omdat het hier verplicht is, maar eigenlijk wil ik het liefst een ruil tegen een Yamaha FM module bijv:

Yamaha TX81z
Yamaha TX802
Yamaha TG77
Yamaha FS1r

Alvast bedankt voor jullie reacties :)

plaatjes van internet:

photo1-2.jpg

E-mu%20Proteus-3%20001%20-%20Copy.JPG

De Carnaval heeft inmiddels een nieuw baasje.

Proteus 3/World nog in de aanbieding. Kan evt. gratis en heel goed ingepakt opgestuurd worden. Voor de zekerheid meld ik nog even dat het plastic in de linker rack beugel een (bijna onzichtbaar) gelijkde barst heeft. Hij hangt prima in een rack en functioneer nogmaals 100%.

Ik ben inmiddels voorzien van een schitterende TG77 dus de Proteus 3/World gaat gewoon in de verkoop.

Om die ene twijfelaar even over de streep te helpen:

nu 60 euro incl. verzending en een MIDI kabel!

En ook de Proteus 3/World module heeft een nieuw baasje en ik ben inmiddels de trotse eigenaar van een Yamaha TG77! :D

Deze mag op slot, bedankt weer!

:verkoght:
:slotje:
:halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back