Beter laat dan te laat, that's me

Abnormal sound

Ingeburgerd
Hallo, ik heb ijgenleik wijnig te melden alleen dat toevalligerweis mein nick een anagram is van mijn egte naam. Meteen aan het puzzlen natuurleik. Verder ben ik trotse bezitter van een 4us, heb 'm Sobig F-minor genoemd. Voor de rest heb ik alleen een ingebouwde soundkaart in mein moederbord. Trance is het mijne. Dus eenieder namens mij ook een goede avond. Lees ook even mijn prangende vraag in die recente thread. :biertje:

Kweenie hoor, zeg maar. Maar dat je ut nederlands nogal prachtig vernaggelt met die wazige psuedo typvouten is misskien wel stoeah maar kweenie echnie hoor. Lijkt wel op zuid afrikaans da wel. Mja, dysleksie of niet. Toch welkom.

hehehehe

Wie is dyslectisch fuse? Er zit maar één B in abnormal sound, ha ha ha ha hardkoor , dione

Origineel geplaatst door Abnormal sound
Wie is dyslectisch fuse? Er zit maar één B in abnormal sound, ha ha ha ha hardkoor , dione

Hou ons dan niet langer in spanning, ohhh onbekende Trance producer. Ik kan er geen Ferry Corsten of Tiesto van maken, wie is het dan?

Hoj

Nog niet Bamkwadraat, ik kom eigenlijk pas kijken en ben nog op ontdekkingstocht door Midiland. Verder heb ik een probleem met mijn midi interface, te lezen in midi zooi. Ook moet ik Qbass nog m8ig worden. Dus nog zat werk aan de winkel. Kost erg veel tijd om van alles wat op de hoogte te zijn en zal wellcht eerst mijn setup wat moeten anti-amateuriseren. Greetz from 24km distance :halleluja

Mag het een anagrammetje meer zijn. Ik zal het hint geven, het vangt niet aan met een Q.

Desalwelteplus goeie poging, C738 whatever key that may B

Origineel geplaatst door Digimod
Hallo en welkom op het Forum 8)

Trouwens leuke site , zelf gemaakt ;)

Je kent vast! wel die tijd van vier weken (na carnaval als ik het goed heb) waarbij we vroeger elke dag snoep kregen en ons trommeltje (drum) vulden. We lieten onze stem (voice) veelvuldig horen, want meer smaakt naar meer. Na die periode kon er geen colasleutel (C key) meer bij. Anderen spaarden plaatjes (singles of duetten) die allemaal op mijn snoeplijstje stonden. Vandaar de naam candylist.

Copy? CTRL C

Vergelijkbare discussies

Back