Rara politiepet sysex dump!?

Abnormal sound

Ingeburgerd
Hallo, een rariteit met sysex dumpen: Het geval is dat er iets niet goed gaat als ik sysex via een sequencer naar de 4us verstuurt. Alles staat goed ingesteld, laag tempo (tot 40 diep gegaan), geen time clock aan, geen sysex filter aktief, alles okay. Maar de (5-1)us meldt iedere keer block was missed, checksum error. Heb Access benaderd en die zijden dat het waarscheinleik een te langzame midi interface is. Ik had zoiets ook zelf reeds ged8. Ook sysex vanuit de (3+1)us naar sounddiver laden lijdt tot problemen, sounddiver stopt op een gegeven moment met geluiden laden in de library.

Dus het zal wel aan de midi interface liggen, alhoewel.... Als ik met windows media player een patch laadt in de (8/2)us dan ontvangt ie 'm wel gans. Rara politiepet. Heeft iemand hier een oplossing voor (geen zoutzuur alsjeblieft). 8>

* slow down your sequencer (120 bpm should work fine, but lower to 90 bpm when you get trouble)
* make sure midi clock is not sent
* make sure no other midi events (metronome etc.) are sent at the same time

Then check this:

* make sure you have no MIDI loop. If in doubt unplug the MIDI out from the synth.
* when downloading with Netscape make sure to use the latest version (some older versions mangled the download file)
* when using a Mac make sure to use the latest unzip software because there have been problems with the unzip
* if all does not help try to download the unzipped version at the ftp server.

Ik moet er nog even bij vermelden dat mijn midi interface gen patch cache heeft. De sound onboard is van C-media en de laatste driver is recent gedownload. Voor de midi interface (MPU 401) is een WDM driver aktief welke een microsoft driver is. Misschien heeft dit alles er mee te maken. Ik zeg ook maar wat. Ergo, mocht iemand iets weten, please let me know.

Midikanaal 1 in en 1 uit proberen. Probeer wat patch programs van de Access site.

Eerst sysex recieve in de virus op AAN zetten, dan pas sequencer laten lopen.

Groet Erik

Back