Abnormal sound
Ingeburgerd
Hallo, een rariteit met sysex dumpen: Het geval is dat er iets niet goed gaat als ik sysex via een sequencer naar de 4us verstuurt. Alles staat goed ingesteld, laag tempo (tot 40 diep gegaan), geen time clock aan, geen sysex filter aktief, alles okay. Maar de (5-1)us meldt iedere keer block was missed, checksum error. Heb Access benaderd en die zijden dat het waarscheinleik een te langzame midi interface is. Ik had zoiets ook zelf reeds ged8. Ook sysex vanuit de (3+1)us naar sounddiver laden lijdt tot problemen, sounddiver stopt op een gegeven moment met geluiden laden in de library.
Dus het zal wel aan de midi interface liggen, alhoewel.... Als ik met windows media player een patch laadt in de (8/2)us dan ontvangt ie 'm wel gans. Rara politiepet. Heeft iemand hier een oplossing voor (geen zoutzuur alsjeblieft).
Dus het zal wel aan de midi interface liggen, alhoewel.... Als ik met windows media player een patch laadt in de (8/2)us dan ontvangt ie 'm wel gans. Rara politiepet. Heeft iemand hier een oplossing voor (geen zoutzuur alsjeblieft).