Bobby Smiles - Watermätras (my remix of Watermät - Bullit) - met FREE DOWNLOAD

Liken voordat ik 't hoor? Euh toch maar niet.

Nu wel, gisteren niet.

Hey ik vind de groove, de sound etc. erg vrolijk, dus goed gedaan. Ik zit wel iets teveel naar 1 loop te luisteren, het liedje heeft geen "verhaal" omdat er geen nieuwe elementen bijkomen, of dramatische afwisselingen heeft.
Misschien iets met een vocal proberen die er na break pas in komt?
Succes!

Klinkt leuk, maar een beetje saai zeg maar.. Het is een ietsjes te veel hetzelfde de hele tijd, iets meer afwisseling zou leuk zijn!

Klinkt best goed hoor (als je maar garageband software hebt gebruikt), maar inderdaad dat loopje van de fluit is een beetje te repetitief. En ik mis in het geheel het pompende geluid. Dit klinkt meer als achtergrondmuziek voor een lekkere cocktail op terras. Mag zo op Ibiza hoor.

Wanneer ben jij voor het laatst naar Ibiza geweest dan Pablo? Ik vind het leadje nogal keyboard achtig, de loopjes zijn ehmm loopjes, zit natuurlijk geen sjeu aan en verder zit er weinig bij. Moest i.d.d. veels te snel.

Wanneer ben jij voor het laatst naar Ibiza geweest dan Pablo? Ik vind het leadje nogal keyboard achtig, de loopjes zijn ehmm loopjes, zit natuurlijk geen sjeu aan en verder zit er weinig bij. Moest i.d.d. veels te snel.
Ibiza op het strand rond 2 uur 's middags hé... En ik zeg hier nog iets: geloof alleen maar op jezelf en niet op wat anderen altijd zeggen ;) :D

ja het zit er allemaal in, nu nog door logic heen trekken!?!? je kan een garageband project gewoon importeren in Logic.
Dan natuurlk nog wat Jalapeños erin, beetje roere, dan pas posten.

Wel het is geheel in Logic gemaakt (met L1 limiter op de master bus ;) Alles in 1 ruk.
Maar heb verschillende sporen gebruikt met Garageband instrumenten.
Alles binnen de 24uur gereed, ik besef dat mijn variant van de melodie geen wereldhit is dus dan wil ik het liever snel afwerken dan dat k er een week mee bezig ben. Ben wel tevreden over het resultaat anders had ik em hier niet gepost hehe :)

Wel het is geheel in Logic gemaakt (met L1 limiter op de master bus ;) Alles in 1 ruk.
Maar heb verschillende sporen gebruikt met Garageband instrumenten.
Alles binnen de 24uur gereed, ik besef dat mijn variant van de melodie geen wereldhit is dus dan wil ik het liever snel afwerken dan dat k er een week mee bezig ben. Ben wel tevreden over het resultaat anders had ik em hier niet gepost hehe :)

Zo is dat! Als je de flow in een keer pakt en jezelf tevreden bent en plezier ervaart is dat het allerbelangrijkste.

Back