• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Yamaha CS1x

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bombario

Gepokt en gemazeld
Dag allen,

Ik verkoop met pijn in het hart (want na de MC-303 mijn tweede synth ooit) de Yamaha CS1x. Hij is intensief gebruikt en de knopjes van attack en release ontbreken, maar werken nog wel. Voor de rest doet hij het prima en is hij als midi-keyboard of voor live gebruik (mooie piano-klank) prima te gebruiken. Ik heb er onlangs een nieuwe adapter bij gekocht.

Ik doe hem weg omdat ik nu een Yamaha Motif heb en voor 150 euro mag je hem ophalen in Zwolle. Wie maak ik blij?

Groet,

Rutger

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back