Gezocht: Synton Syrinx

Status
Please reply by conversation.

Marc Jansen

Ingeburgerd
Zoals in het onderwerp staat gezocht een Synton Syrinx kleur maakt in principe niet uit maar er is een voorkeur voor de rode.

De eerst gedachte die bij mij naar bovenkomt bij zo'n vraag is, why ?

(Jeugd)sentiment ? veel meer kan het niet zijn.....denk ik dan toch :)

@ Wiseguy : Je hebt helemaal gelijk :-) is van vroeger en wil hem graag weer hebben maar voor de vorm kan eigenlijk niet meer met deze prijzen;
@Smartbits : Tnx deze had ik al gezien maar zijkant is niet fris meer. Hoeft niet mint te zijn maar mag wel die kant opgaan

Zou voor dat geld eerder proberen een fenix2 te vinden, heb je alle filters + een boel extra's
En je raakt hem makkelijker kwijt als ie toch tegenvalt

Dank jullie voor het reageren maar wil toch echt de syrinx. Er zijn een aantal bezitters op dit forum en iedereen heeft het erover dat het wellicht een foute keuze is maar toch:)

Het is een prima keuze, alleen boven de 1500 euro wat minder, qua synth dan (disclaimer: mijn mening)

Het is een van m'n trotse bezittingen. Niks klinkt als n syrinx. Uniek. Tweedehands prijzen zijn echter belachelijk. Die van mij gaat nooit weg, al was t omdat t n erfstuk is.

Het is een van m'n trotse bezittingen. Helemaal Niks klinkt als n syrinx. totaal in zen geheel Uniek. Tweedehands prijzen zijn prima. Die van mij gaat nooit weg.

Lijktme dat de fenix toch dicht in de buurt zoumoeten kunnen komen?
En tja prijzen , tis wat men ervoor geeft

Dat wou ik destijds ook en met een aankoop bedrag van 3900 euro een behoorlijke afknapper, koop een OSCar die klinkt echt stukken beter :eureka:

Een Oscar moet je ook maar bekoren... mij dus niet.
Daarin tegen staat de Syrinx hier nog wel op de planken, dus het is maar net wat je er mee doet en wat je smaak is.

Status
Please reply by conversation.
Back