• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Euphonix Avid Artist MC Control + MC Mix

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rutger1

Nieuwkomer
Wegens opruimen van mijn studio, en de aanschaf van een Mackie Universal control Pro, verkoop ik het volgende:

Euphonix Avid Artist MC Control:
De controller is helemaal intact, inclusief kabels en verbindings stuk voor de MC mix.

Euphonix Avid Artist MC Mix:
De controller heeft een klein scheurtje tussen 2 tracks, maar is niet hinderlijk. Ik heb voor deze controllers helaas geen bekabeling, maar deze is voor 20 euro te koop bij een electro zaak.

Tijdens de verhuizing ben ik helaas beide dozen inclusief boekjes verloren!

De nieuwprijs waa 2600 euro voor beide controllers, maar ze mogen samen weg voor 1200 euro!
Ze zijn ook los te koop, gelieven een mail te sturen bij intresse!

Ruilen is ook eventueel ook mogelijk voor een Virus, of ander studio apparatuur

Ruilen ook mogelijk voor een Virus TI Snow of TI Desktop, of een NI Machine! (of iets anders in die richting)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back