Boss DR-110

Ik zal vanavond eens kijken of ik wat sampletjes ergens neer kan gooien van een 606 en een 110..

606 vs 110

606 vs 110

Tja.. een 110 is natuurlijk een stuk nieuwer.. en heeft dat coole 707-achtige display, waarmee je heel snel kunt zien hoe je pattern eruitziet. De klanken zijn leuk.. beetje 606'achtig.. maar niet ontzettend bijzonder.

Een 606 is echter in mijn ogen een mooier bakje.. met een hele fijne sound. En ja.. de Drumatix heeft wél een sync-ingang.. en twee trigger outputs. Dat maakt 'm heel breed inzetbaar.

De 110 schijnt vooral leuk te zijn om te modificeren.. en dat is waarschijnlijk ook de bedoeling !

Re: Re: iets ouder...

Re: Re: iets ouder...

klopt maar die gaat bij mij zelf in de collectie ik krijg er ook een alesis hr16 bij en ik wacht nog op antwoord op een LM1 en een 909 (die 909 was jou tip on acid)

en ik hoor net dat die 909 al verkocht is ;{ ;{ ;{

Last edited by a moderator:
weten jullie ook iets van de dr220 en de alesis hr16 hoe klinken ze en wat kosten ze

wel aardig
zijn sample bakjes in tegenstellig tot de analoge DR-110
de DR-220 is er in 2 versies; de een heeft samples van wat analoogklinkende drums
en de ander van wat realistischere klinkende drums
kosten zo'n 75 euro als je kan vinden

de dr 220 kan ik zo overnemen maar ik weet niet als ik het de moeite waard vind ik zal hem eens beluisteren
de hr16 krijg ik binnen 2 weken

Back