• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

909 + 808 voor slechts 325€

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano220424

in de ban
in de ban
De PERFECTE imitatie door Roland zelf :
R8M + Dance & Electronic Card (die nauwelijks te vinden zijn)
Ik daag iedereen met de originele 909 en 808 uit voor een blind test. Je hoort het verschil NIET !
Bij 5/5 krijg je deze module.
Vraagprijs 325€.
Kaarten niet los te koop. Prijs is vast, Mag maar moet niet weg.
Ik wil ook ruilen met een KS rack.

In de eerste post kan je lezen : Je hoort het verschil NIET
Maar het is nog beter : er is GEEN verschil !
(alleen gebruik ik nog zelden de 808/909 sounds)
VINTAGE van de toekomst. Binnen 10 jaar staat weer iedereen te huilen dat men geen R8M vind met de DANCE en ELECTRONIC card.

Ik kan de ontelbare reacties voor de fantastische R8M met DANCE en ELECTRONIC cards haast niet de baas.
Als je het enige echte alternatief wil voor de overpriced originals : dit is je kans.
275 is de laatse prijs, anders blijft hij waar hij is. Mag weg wegens te weinig gebruik.

274,99€. Nu mét gratis loopje. Zoek de 7 verschillen. :dubbel:

Attachments

• R8M-01.wav
    1,9 MB · Bekeken: 64
Vergeet niet dat de R8M ook 8 outputs heeft...inclusief Dance en Electronic kaart. (die gaan soms al 100€ per stuk...)
Voor de mesnen die dit niet kennen : dit ensemble klinkt identiek als 808 en 909, maar meer edit mogelijkheden. Testje doen ? Aan spotprijs van 275€ + verzendkost.
Ik doe hem weg omdat ik de sounds van 808 en 909 niet meer vaak gebruik.

Zeer goede staat. Prijs blijft. Anders blijft de R8M waar hij is. Ik heb er 2.

Ik ben bereid de Dance en Electronic kaarten (samen) los te verkopen.
140€.

Dance kaart verkocht.
De R8M mag samen met de Electronic (808) weg voor 125€[/B]
Opsturen kan op kosten koper na betaling.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back