• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha AN1X ruilen voor analoog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

snitch

°⧭°
The AN1X is een prima bak, MAAR ik gebruik hem in een band en wil meer knoppen. Doe maar een voorstel :doei:

Re: Yamaha AN1X ruilen voor analoog

Origineel geplaatst door snitch
Doe maar een voorstel :doei:

ah lekker, een open vraag!

eh... een afstandsbediening? een typemachine? vier zangeressen (= 8 knoppen)?

wel, ik doe mn oberheim matrix 6 weg (analoog als de pest... & heb toch reed 3 matrix 1000's) k zoek iets lichters van gewicht om mee te sleuren naar optredens.

hij heeft wel geen knoppen maar ik editeer hem virtueel... hij heeft wel 3 controlers die naar eender welke parameter(s) zijn toe te wijzen, je kan met één controler max 10 parameters te gelijk aansturen via de matrix.

als je geïnteresseerd zou zijn, kan ik wel eens wat sounds in mp3 posten.

grz jzz

hee jazzman,

mp3tjes niet nodig, ik heb een matrix 6r gehad - EIGENLIJK is dit kwa geluid behoorlijk in de richting van wat ik zoek :) , maar het gaat me dus vooral om de knoppen :stupid - je hebt zeker niet die mooi controller van access erbij? :yamaha:

Origineel geplaatst door snitch
hee jazzman,

mp3tjes niet nodig, ik heb een matrix 6r gehad - EIGENLIJK is dit kwa geluid behoorlijk in de richting van wat ik zoek :) , maar het gaat me dus vooral om de knoppen :stupid - je hebt zeker niet die mooi controller van access erbij? :yamaha:

nee helaas... =(

tenzij je er met de software, laptop & een midicontroler mee wil werken

an1x

an1x

zeker geen ruil met cs30 plus bijbetaling ??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back