don`t fuck my testikelz

klinkt best lekker :)

Ik vind em ook wel aardig. Wel een DJ tool, echt voor de betere feestjes is mijn idee. Geen echte track om als song te zien, daar heeft ie te weinig structuur/verschillende elementen voor IMO

gr
Arv

IMO als positieve krietiek bedoeld.Mix is slecht,de eindmix dus
ik moest na je overigens zwaar originele begin:okdan: de treble en hoge-mid gelijk een tandje omlaag draaien en compressie is "te".vooral als de bas elementen eruit zijn klinkt het ineens te hard.
Compres het met een lagere ratio bv 2 of lager.
Vergelijk het ook nog effe met een cd track van artiesten indezelfde stijl.Btw geen vinylplaat!
Ik begijp trouwens wel dat als 12uur achter elkaar werkt je het niet meer hoort
beter mix het af de volgende dag ofzo.

Succes ermee!

dankje wel!!!

zal zeker iets gaan doen met je opmerkingen over de mix kymo, hoorde het echt niet meer na 12 uur; maar was zo enthousiast dat ik em moest laten horen....

Heb voor vanavond geplanned staan dat ik dan nog wat kleine detail veranderingen ga aanbrengen en dan komt het echte pokkewerk: het afmixen...

iig tnx voor deze positieve kriteik!!

jerzz

Kick overheerst echt teveel om de rest fatsoenlijk te horen.. Stijl is gaaf, alleen dus jammer van de iets teveel overstuurde kick. Ik heb m'n pc gewoon zachter moeten zetten! En dat gebeurt toch vrijwel nooit! (kun je ook weer trots op wezen!! ;) )

hahahaha geweldig Zoid :)

maar kreeg van een paar van die zware schranzmannen te horen dat die kick er juist uit moet springen..... Zij kickten er iig zwaar op... Weet dat het gewoon een dj tool is en dat je het niet kan zien als echte compositie..... Dit is gewoon beuken en verdwaald ronddolen in vreemde geluiden....

best lekker toch ;)

jerzz

Heb je gelijk in: beuken moet! Zeker met die Schranz-stijl :{ . Ik denk (hoop!) dattie via PA beter klinkt. 'k Heb een paar Schranz-cd-tjes liggen hier en dat beukt zat, maar de rest van de (distorted) geluidjes hoor je ook nog "zuiver". Dat bedoel ik er dus 'n beetje mee.. Sjnap? :confused:
Maar uiteraard moet je zelf weten wat je ermee doet :D

ik vind het eerlijk gezegd wel wat hebben, die kick mag er inderdaad wel lekker dik boven uit komen zoals ie nu is. stampen motje !!

Heb trouwens nog zo`n soort trackje... ietsjes sneller, kan er helaas nix meer aan veranderen omdat de file corrupt is geworden (altijd die kolere puters)

heb em (heel simpel) hard stomp genoemd....

veel plezier ermee....

jerzz

Hmm, mijn boxjes krijgen spijt dat ik die link aangeklikt heb, denk ik :D

Hmm, nee dat "valt wel mee"! Deze vinnik een STUK beter! En eigenlijk niet alleen qua geluid..
Lekker!! :okdan:

Laatst gewijzigd:
Music for the braindead.
Begin vind ik leuk dat donkere geluid en dan die galloperende paarden.
Maar daarna kwamen mijn speakers bijna van de muur.
Hier en daar leuke effecten
James brown is dead category? Niet echt mijn smaak. Maar goed in de catergory denk ik.

Last edited by a moderator:
Heb je 1e nummer (en 2e ook..) nog eens met koptelefoon, via een mixertje geluisterd: klinkt een stuk beter! 't Zal (ook) wel aan m'n speakertjes gelegen hebben, dus.. Maar goed.

Damn! I'm braindead! Uhm, brain? What's a..? ;)

Klinkt lekker weird, maar de titel is wel echt te brak voor woorden.

ramt lekker maar je ben er volgens mij ff 10 jaar te laat mee gekomen, dit zou een goeie plaat worden voor het lable rufneck, of K.N.O.R :P echter mis ik de breaks en beat spelingen een beetje en de synth lead word op denduur vervelend.
maar goed klinkt aardig en voor HC geen verkeerd nummer

Peez Tron

Moet toegeven dat ik van de ruffneck k.n.o.r. generatie ben, vind beide trackjes dan ook erg lekker!

Het begin van de eerste track gaf zoveel wind uit de basspoorten van m'n monitor speakers dat ik me vast moest houden... das wel minder.... d'r zitten een paar hele vieze frequenties in.

Druid

Heb zoals je hoort nog wel eens moeite met het afmixen...

Door het veel te doen kom ik er vanzelf achter hoe ik de frequenties e.d. moet indelen. Maar daar post ik mijn traxx ook voor; leer hier zoveel bij door jullie opbouwende kritieken en daar draait het uiteindelijk toch om ;)

jerzz

Back