• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tanzbar - Access Virus B - Bass Station II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

marcelb

Stamgast
Tanzbar Analoge Drumcomputer €700

Zo goed als nieuw, alles werkt zoals het moet, gekocht in January 2014. Ik doe er 6 audio kabels bij zodat je alle sounds naar eigen kanalen kunt leiden + een midi kabel.

tanzbar.jpg

Bass Station 2 €350

In uitstekende staat, gekocht in January 2014 en weinig gebruikt, incl. originele doos en toebehoren. Ik doe er een mono audio kabel + midi kabel bij.

bassstation.jpg

Access Virus B €375

Rack version met lichte gebruikers sporen, alles werkt naar behoren en dus in prima staat. Ik doe er audio kabels + midi kabels bij.

virus.jpg

Te bezichtigen in de regio Venlo en kan uiteraard ook worden verstuurd.

De Virus is verkocht, de Tanzbar gaat naar €650, was misschien iets aan de hoge kant

De Bass Station II is ook verkocht, blijft over de Tanzbar voor €650 incl. 7 TRS kabels zodat je elke sound apart nog kunt processen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back