tg-77, m1r, wavestation, proteus 2500

Status
Please reply by conversation.

barn

Detroit nerd
Hi,

Ik mag van mezelf een digitale rack synth van niet al teveel geld.

Zat zelf aan de volgende modellen te denken:

- Yamaha TG-77 (getest en goed bevallen, maar al een TG-33 dus klein beetje overlap)
- Korg M1r (ex)
- Korg Wavestation A/D

Of als je iets anders in dit genre hebt... laat het weten, dan ga ik op onderzoek uit.

Benieuwd naar de reacties.

Roland D-550
Roland JV-1080 / 2080
uhh..

Oei, die Proteus 2500 ziet er goed uit! Toegevoegd aan de lijst :)

De rolands... ik weet niet, het komt me allemaal zo bekend voor; niet mijn ding denk ik

Kawai K5000R, Yamaha FS1R, Casio FZ10M, Prophet VS rack, Ensoniq Fizmo rack Quasimidi had ook nog wat leux geloof ik?

:)

Ensoniq Fizmo rack

Probeer die maar eens te vinden!

Die zijn zo zeldzaam als een streepvrije onderbroek bij een 4-jarige en kost je minimaal een nier, een deel van je lever plus het hoornvlies van je linker dan wel rechter oog....

De fizmo... Zucht... Later als ik groot ben :)

Begin nu wel langzaam richting de E-mu Proteus 2500 te neigen. Kan ik de knoppen ook mooi als midicontroller gebruiken, en heeft uitgebreide arpeggiator en sequencer...

Fs1r lijkt me ook vet, maar ik moet echt op de synth zelf editten. Mijn macbook en mijn studio zijn nog steeds geen vriendjes. En de meest complexe fm/formant synth met die interface lijkt me niet de meest bruikbare optie :)

Ok... denk dat ik iig mijn lijstje af heb.

Ik ben op zoek naar 1 van de volgende synths:

- E-mu Proteus 2500
- Yamaha TG77
- Korg Wavestation A/D
- Korg M1r (ex)

Denk ook stiekem in die volgorde van belangrijkheid.

Komt u maar!

Ps. MODS: mag in de titel ipv de ... nu Proteus 2500 staan? (dus: tg-77, m1r, wavestation, proteus 2500)

searchtags: tg77, ad, emu, proteus2500

K2000r heb ik gehad en heb nu een k2500rs :)

jd990 nu aan het checken...

Ok deze mag ff op slot... Heb een proteus 2000 en open tzt nog wel een topic voor de tg77...

Status
Please reply by conversation.
Back