production mix

yyaldrin

Ingeburgerd
heb een mix gemaakt van wat tracks die ik dit jaar gemaakt heb, misschien vind iemand het leuk:

http://soundcloud.com/ghost_kwini/exit-2014

zit er een bepaalde structuur in?
vanwaar haal je je compositorisch materiaal? of is het met bepaalde algoritmes...?

ik snap je vraag niet, wat bedoel je met compositorisch materiaal en waarom zou ik dat ergens vandaan moeten halen?

Nou ik vind het zo gek nog niet. er is heel wat op aan te merken, owel positief als negatief, maar daar heb ik nu geen tijd voor ... later vanavond of morgen wellicht :)

Ik ben in ieder geval in het kamp van ' vóór'. :D

het zijn overigens 16 tracks in 40 minuten, dus intro's en outro's lopen door elkaar heen en het is hier en daar nogal slecht gemixt

ja, maar da's niet zo erg want binnen de tracks loopt het ook al door elkaar heen :D
mooi dat er mensen zijn die er iets mee kunnen, ik word er héél erg onrustig van.

nee ik dacht ik zeg het even, onrustig is het wel ja, het is geen hed kandi maar bovendien, misschien is dat wel de bedoeling: 8>

snap ik, over smaak valt niet te twisten. hoewel je voorbeeld hierboven wel in een metronoom mee loopt, bij jouw brouwsels is het fingertappen een stuk lastiger :D

Back