Freelander
Ouwe rot
Beste lezers,
Allereerst, ik verafschuw stof, vlekjes, krassen en andere soortgelijke irritaties op mijn apparatuur... Het is net als... "je hebt een kamer behangen, patroonbehang dus niet de gemakkelijkste klus. En bij het plakken van de laatste baan (achter een CV leiding) scheurt er nét een klein stukje los...
dus een hoop gepiel en gefriemel en ik ben klaar"
Vervolgens komt de hele familie kijken en prijst mijn kluskwaliteiten tot op de dag van vandaag... maar telkens als ik die kamer binnenloop (ook vanmorgen) kijk ik eerst naar dat piepkleine stukje achter de CV leiding
dus noem me maar "Pietje Precies"
Welnu, we hebben allemaal Compu-Cap ontdekt en deze alleraardigste mensen varen wel bij ons. Dus ook bij mij staat vrijwel alles onder zo'n lichtgrijs hoesje.
Maar hoe houden jullie 19 inch rack spul stofvrij... als dit gewoon rechtop staat ?
Zijn daar geniale ideeën over te delen hier
Allereerst, ik verafschuw stof, vlekjes, krassen en andere soortgelijke irritaties op mijn apparatuur... Het is net als... "je hebt een kamer behangen, patroonbehang dus niet de gemakkelijkste klus. En bij het plakken van de laatste baan (achter een CV leiding) scheurt er nét een klein stukje los...
dus een hoop gepiel en gefriemel en ik ben klaar" Vervolgens komt de hele familie kijken en prijst mijn kluskwaliteiten tot op de dag van vandaag... maar telkens als ik die kamer binnenloop (ook vanmorgen) kijk ik eerst naar dat piepkleine stukje achter de CV leiding

dus noem me maar "Pietje Precies"
Welnu, we hebben allemaal Compu-Cap ontdekt en deze alleraardigste mensen varen wel bij ons. Dus ook bij mij staat vrijwel alles onder zo'n lichtgrijs hoesje.
Maar hoe houden jullie 19 inch rack spul stofvrij... als dit gewoon rechtop staat ?
Zijn daar geniale ideeën over te delen hier

).

Thanks !