PPG fraude.

Ernst_Hill

Gepokt en gemazeld
die dude is pas een dag ingeschreven op die site. Foto's zullen ook wel geleend zijn denk..

al de tot nu toe fakes heb ik laten verwijderen,deze had ik ook gemeld maar heb geen reactie van de admins gehad.

ze gebruiken een 'nieuwe' tactiek,ze stellen de add in zodat je niet kan bieden ,fraude wordt vrij snel gespot en dan wordt er genre 9.999.999 geboden om te tonen aan andere dat je moet opletten.

ik ben er vrij zeker van dat het altijd dezelfde personen zijn.

goed gespot die mic,ken daar niets van,hij zet ook soms dikke mixers en tape recorders,stond een heel mooie studer foto onlangs

:? Luik en Antwerpen liggen allebei in Belgie hoor.
(Ok, een apeland maar toch geen Copenhagen.)
Waar zit volgens jou nu het bedrog ?

copenhagen,duitsland,uk,dat stuur die als reply als je vraagt om het toestel te kopen,dan stelt die voor dat je hem komt ophalen of tegen voordelige prijs en heel veilig ingepakt te verzenden

de mails zijn frans ,nederlands of engels maar steeds klopt er iets niet in de zinsvorm,gelukkig maar want ze doen echt laatste tijd heel veel moeite om het foutloos te verzenden

Dezelfde achterbakse honden hebben er ook een OSCar opstaan, net verhuisd naar Kopenhagen.

:? Luik en Antwerpen liggen allebei in Belgie hoor.
(Ok, een apeland maar toch geen Copenhagen.)
Waar zit volgens jou nu het bedrog ?

Goed ga gerust jouw vertrouwen in praktijk brengen en geld overmaken...het is 100% bedrog..

Reacties met "ja ehh net verhuisd maar wil je best een dealtje maken om het mooier te maken voor je blah blah blah"..

Zodra een verkoper buiten de normale gangbare paden begint te zeveren dan klopt er iets niet..

Als het zo gaat:

Hoi ik heb interesse wat kost ie?

Hij is 500 eu.

Kan ik vandaag komen kopen.

ja is prima ik woon hier en daar, 19.00 bij mij?

Ok is goed ik ben er om 19.00

dan is het prima..

Als het zo gaat:

Ik ben net naar Copenhagen verhuisd..

Ah prima maar hoe kan ik dan kopen..

ja mag geld over maken..

Ok is goed....overmaken=weg geld...

al de tot nu toe fakes heb ik laten verwijderen,deze had ik ook gemeld maar heb geen reactie van de admins gehad.

ze gebruiken een 'nieuwe' tactiek,ze stellen de add in zodat je niet kan bieden ,fraude wordt vrij snel gespot en dan wordt er genre 9.999.999 geboden om te tonen aan andere dat je moet opletten.

ik ben er vrij zeker van dat het altijd dezelfde personen zijn.

goed gespot die mic,ken daar niets van,hij zet ook soms dikke mixers en tape recorders,stond een heel mooie studer foto onlangs

Die microfoon kost normaal tussen de 7500 en 9500 eu...

2000 eu is een bizar koopje.."ik kon hem kopen maar koper zat in Copenhagen"..

Ik heb die advertentie al 10 keer getipt...word niks mee gedaan..staat er al een week of 2.

Gewoon ogen open houden }:|

d63c03ce88de7619182cdfc58c3c6318.jpg

Cheers,
Exo. :mega:

Goed ga gerust jouw vertrouwen in praktijk brengen en geld overmaken...het is 100% bedrog..

Reacties met "ja ehh net verhuisd maar wil je best een dealtje maken om het mooier te maken voor je blah blah blah"..

Zodra een verkoper buiten de normale gangbare paden begint te zeveren dan klopt er iets niet..

Als het zo gaat:

Hij is 500 eu.

Kan ik vandaag komen kopen.

ja is prima ik woon hier en daar, 19.00 bij mij?

Ok is goed ik ben er om 19.00

dan is het prima..

Als het zo gaat:

Ik ben net naar Copenhagen verhuisd..

Ah prima maar hoe kan ik dan kopen..

ja mag geld over maken..

Ok is goed....overmaken=weg geld...
Ik stelde jou gewoon de vraag hoor ! Blijkbaar verwacht jij dat de mensen hier jou direct vertrouwen enkel op basis van die advertenties. Je had dan ook ineens meer kunnen uitleggen. Soit.
Ik heb geen interesse in die PPG en weet dus ook niet de marktwaarde, wat ik anders als eerste zou bekijken. Als er "Ik ben net naar Copenhagen verhuisd.." dan zou ik ook afhaken.

Toch bedankt om het dan zo te delen.

Ralph heeft onderhand wel ervaring genoeg met handelen op internet en een zuivere track record wat betreft het melden van fraude, dus waarom zou je hem niet vertrouwen als hij hier fraude meldt? Beetje de omgekeerde wereld. Ook vond ik zijn verhaal in de openingspost wel duidelijk, misschien omdat ik het zelf ook al enkele keren tegengekomen ben.

Eens dat het geen heksenjacht moet worden waar iedereen die bv een internetfoto gebruikt meteen voor fraudeur versleten moet worden, maar dat heb ik Ralph nog nooit zien doen.

Ralph heeft onderhand wel ervaring genoeg met handelen op internet en een zuivere track record wat betreft het melden van fraude, dus waarom zou je hem niet vertrouwen als hij hier fraude meldt? Beetje de omgekeerde wereld. Ook vond ik zijn verhaal in de openingspost wel duidelijk, misschien omdat ik het zelf ook al enkele keren tegengekomen ben.

Eens dat het geen heksenjacht moet worden waar iedereen die bv een internetfoto gebruikt meteen voor fraudeur versleten moet worden, maar dat heb ik Ralph nog nooit zien doen.

Ik baseer mijn alert alleen op wat ik terugkrijg van de verkoper.

Op zich is het allemaal vrij eenvoudig..soms denk ik "je bent wel een echte sukkelaar als je er in trapt"..maar het gebeurt toch en het is triest.

Ik stelde jou gewoon de vraag hoor ! Blijkbaar verwacht jij dat de mensen hier jou direct vertrouwen enkel op basis van die advertenties. Je had dan ook ineens meer kunnen uitleggen. Soit.
Ik heb geen interesse in die PPG en weet dus ook niet de marktwaarde, wat ik anders als eerste zou bekijken. Als er "Ik ben net naar Copenhagen verhuisd.." dan zou ik ook afhaken.

Toch bedankt om het dan zo te delen.

Ok prima, het is ook lastig om te bepalen wat echt en nep is. Wat bij die PPG advertentie wel zo is...2800 is eventueel nog in de buurt van de lokale marktwaarde..de tijd dat ze je probeerden te lokken met "PPG 500 eu" is voorbij, oplichters worden langzaam ook slimmer.

Gasten, het is spotgemakkelijk. Open zo'n advertentie, sla één van de afbeeldingen op op je bureaublad ofzo, en ga naar http://images.google.com/imghp?hl=nl
Upload de foto, zoek, en merk dat de afbeelding van een oud topic op matrixsynth is ...

Back