A Alasiac Nieuwkomer Lid sinds 12 april 2011 Berichten 2 21 augustus 2014 #1 Op zoek naar de fameuze Roland VC-2 Vocal Designer card. Hopelijk heeft iemand hem nog liggen voor een prijsje? Groeten, Alasiac
Op zoek naar de fameuze Roland VC-2 Vocal Designer card. Hopelijk heeft iemand hem nog liggen voor een prijsje? Groeten, Alasiac
Grooveron Altijd wat !! Lid sinds 16 juli 2002 Berichten 3.505 Locatie Best 21 augustus 2014 #2 ik heb er een die je mag hebben voor 125 Euro
A Alasiac Nieuwkomer Lid sinds 12 april 2011 Berichten 2 26 augustus 2014 #3 Hai, Bedankt nog voor de kaart! Alles een keertje uitgeprobeerd en ben aan het kijken hoe ik hem ga gebruiken. Het cdeetje dat je meegaf klonk best wel goed, deed me denken aan delen van Ayreon/star one/OSI, nice :-) Groeten.
Hai, Bedankt nog voor de kaart! Alles een keertje uitgeprobeerd en ben aan het kijken hoe ik hem ga gebruiken. Het cdeetje dat je meegaf klonk best wel goed, deed me denken aan delen van Ayreon/star one/OSI, nice :-) Groeten.