Ai ai ai.. na jaren lang zwoegen in de koolmijnen en het verpanden van 2 ribben heb ik sinds 3 maanden uiteindelijk een 909 en 303 setup (+ OP1 teenage engineering). Ik weet 't
veel te duur voor wat 't is.. Yolo. Nu ben ik dus begonnen met het daadwerkelijk maken van tracks, i.p.v uren achterelkaar het zelfde patroon aanhouden totdat m'n vrouwke me wil vermoorden.
Mijn muzikale voorkeuren zitten voornamelijk in Electro, Italo Disco, Electroclash, Experimentele electronics uit het verleden, 90's house (jeugdsentimenten) & Acid, en heb vele uren in m'n leven besteedt deze na te bootsen op een MC 307 met 909 en 303 patches.
De echte muzikale achtergrond van mezelf is daarentegen 20 jaar ervaring op de accordeon met een repertoire van Jazz, Cumbia, Balkan, Walzen & Polka.. Mocht 't je interesseren, hier speel ik semi-beroepsmatig bij -->
En daarnaast verdien ik de dinero's als beroeps striptekenaar.
Wie weet, wellicht belandt de accordeon nog welles in een 909-303 experimental mix.. maar bijdeze track nr. 1 waarbij feedback van harte welkom is.. Cheerio mate!
veel te duur voor wat 't is.. Yolo. Nu ben ik dus begonnen met het daadwerkelijk maken van tracks, i.p.v uren achterelkaar het zelfde patroon aanhouden totdat m'n vrouwke me wil vermoorden.Mijn muzikale voorkeuren zitten voornamelijk in Electro, Italo Disco, Electroclash, Experimentele electronics uit het verleden, 90's house (jeugdsentimenten) & Acid, en heb vele uren in m'n leven besteedt deze na te bootsen op een MC 307 met 909 en 303 patches.
De echte muzikale achtergrond van mezelf is daarentegen 20 jaar ervaring op de accordeon met een repertoire van Jazz, Cumbia, Balkan, Walzen & Polka.. Mocht 't je interesseren, hier speel ik semi-beroepsmatig bij -->
En daarnaast verdien ik de dinero's als beroeps striptekenaar.
Wie weet, wellicht belandt de accordeon nog welles in een 909-303 experimental mix.. maar bijdeze track nr. 1 waarbij feedback van harte welkom is.. Cheerio mate!
Laatst gewijzigd: