Nieuwe Demotrack voor Spire Soundbank

Oxy-Yan

Action
In navolging van de eerdere edities heb ik weer een soundset voor de Revealsound Spire Synth gemaakt, met natuurlijk een demotrack erbij:
https://soundcloud.com/freshlysqueezedsamples/spire-big-room-essentials-volume-3

128 presets, en midi-files (van de demo) in het EDM/Big Room House genre. Maar overigens ook prima te gebruiken voor meer laidback muziekstijlen...8)

Cheers!:mega:

Meer info:
FreshlySqueezedSamples.com

Lekkere sounds man! En ook erg leuke demo, daar moet je echt een keer iets meer van uitwerken!

Weer erg gelikt - goed werk!

Thanks voor de mooie woorden allemaal!

Ik ben er gedurende drie weken, telkens een paar uur mee bezig geweest: Ik werk nogal kris kras, ontwerp een geluid (meestal naar aanleiding van enkele recente tracks) en produceer er direct een fragment voor de demo bij.
Om de demotrack interessant te houden laat ik zowel intro's, build ups, en drops horen. Ook puzzel ik een beetje met klank kleuren (niet 4 Saw Leads achter elkaar bijv)

En inderdaad, ik moet er maar es wat van uitwerken...

Persoonlijk vind ik het te duur. Maar ik denk ook niet dat jouw doelgroep bestaat uit mensen die liever zelf programmeren. Maar dit horende klinkt het wel als hoogwaardige presets :okdan:.

Persoonlijk vind ik het te duur. Maar ik denk ook niet dat jouw doelgroep bestaat uit mensen die liever zelf programmeren. Maar dit horende klinkt het wel als hoogwaardige presets :okdan:.
Inderdaad, de doelgroep en het gemak.
Overigens, er is nu ook een bundle beschikbaar, met 3 soundbanks in een keer (384 sounds); Dat is omgerekend nog geen 20 eurocent per preset! :eureka:

Back