Morning track

Derjano

Ouwe rot
Hoi hallo,

Maar weer eens een trackie plaatsen.
Benieuw naar het commentaar.
Hij is nogal een beetje lofi opgenomen.
Overgang van referein naar couplet is te abrupt.
En het begeleidende geluid in het refrein wil ik vervangen door iets anders maar weet niet echt wat.

http://home.planet.nl/~spee0153/Morning.mp3

groet Derk

Hoi,

Ja, ik dacht op het begin, nauw niet zo leuk, maar langzamerhand begon ik de trasck toch wel aardig te vinden,
Op een gegeven moment zelfs prettig om naar te luisteren. Ik vindt het laatste gedeelte het best.
Maar het duurt wel te lang, want op een gegev moment raak je het een beetje zat. Dus misschien een stukkie inkorten.

1 klein dingetjes wat raar in m'n oren klonk, was de plotselinge verandering van de clap op 2:22.
Net of m'n oor open spong. Het is zeg maar de hele tijd dof en dan ineens schel.

M.v.g. S

Origineel geplaatst door sander
1 klein dingetjes wat raar in m'n oren klonk, was de plotselinge verandering van de clap op 2:22.
Net of m'n oor open spong. Het is zeg maar de hele tijd dof en dan ineens schel.

M.v.g. S
Klopt er zit een of ander delay reverb effect in die ik heb gebruikt. Weet allen niet meer welke.
Ik heb dat wel vaker. Heb je van die dingen gebruikt en vervolgesn weet je niet meer wat.

wohw... ik wordt er helemaal vrolijk van :P het is niet echt mijn muziek en ik had mischien wat elementen wat scherper gemaakt, misschien is het een idee om met je bas loop iets meer te spelen

Peez Tron

Bass-geluidje vinnik niet zo mooi (=smaak). Voor de rest wel aardig.
Verder: [No comment]

Ik had eens geen synth bass gebruikt maar een gewonen bassgitaar geluid. Maar dat geluid mmoet ik misschien veranderen.
Ik had net een paar van die 90 jaren Ibiza platen gedraaid toen ik dacht ik ga ook zo n "simpele bass" op dezelfde tell neer zetten.
Vandaar er weinig variatie' in gekomen is. Achteraf misschien niet zo slim.

Back