V Collection jam - Part 1

Volgens mij moet ik een ander moment kiezen om hier naar te luisteren. Zo bij de tweede kop koffie op de dinsdagochtend, valt het nog wat zwaar :D. Eerlijk gezegd begrijp ik je track niet zo goed (maar ik ben ook wat meer van de main stream trackjes).

Volgens mij moet ik een ander moment kiezen om hier naar te luisteren. Zo bij de tweede kop koffie op de dinsdagochtend, valt het nog wat zwaar :D. Eerlijk gezegd begrijp ik je track niet zo goed (maar ik ben ook wat meer van de main stream trackjes).
Wat wil je juist begrijpen?
(al begrijp ik dat dinsdagochtendgevoel wel... alles valt mij dan zwaar 8D )

begint juist vet wat mij betreft. Leuke sequence, cool begin voor een liveset. Alleen dan komt er verder niets. Ik weet t, je had al gewaarschuwd :D maar een kick en hihat groove zou al genoeg zijn

Wat wil je juist begrijpen?
(al begrijp ik dat dinsdagochtendgevoel wel... alles valt mij dan zwaar 8D )

Wel, ik zou de muziek graag begrijpen vanzelfsprekend :). Voor mij (en dus niet perse voor ieder ander) is het alsof ik een film heb gezien waarvan ik me achteraf afvraag wat ik nou eigenlijk heb gekeken. Zoals gezegd ben ik meer van de main stream trackjes, dus deze past daar minder goed in. Ik weet ook niet zo goed welke kant je op wil met de track.

Ik merk dat ik het lastig vind om uit te leggen wat het precies betekent om een stuk muziek te begrijpen ;).

Het is de reis die telt, niet de bestemming... ;)

hehehe, in dat geval, niks meer aan doen. Ik vind de sounds fijn, maar een drum/percussie eronder, of pads, of een soundscape, het zou dit toch een betere track maken. begin --> eind is nu niet echt aanwezig.

Het is hoe dan ook mij te kaal zo, terwijl ik de sounds best wel cool vind.

Mijn eerste ingeving toen ik je nummer hoorde: Samplen en een industrial/electro-stamptrack van bouwen. (niet gedaan trouwens):engel:

hehehe, in dat geval, niks meer aan doen. Ik vind de sounds fijn, maar een drum/percussie eronder, of pads, of een soundscape, het zou dit toch een betere track maken. begin --> eind is nu niet echt aanwezig.

Het is hoe dan ook mij te kaal zo, terwijl ik de sounds best wel cool vind.

Mijn eerste ingeving toen ik je nummer hoorde: Samplen en een industrial/electro-stamptrack van bouwen. (niet gedaan trouwens):engel:
Thanks! ;)
Misschien verwerk ik het nog wel in m'n komende (*kuch*) demo, ik ga het in ieder geval niet als een afzonderlijke track afwerken.
Ik ben anders wel benieuwd wat jij er zelf nog mee zou doen... :okdan:

weetje wat, zou ik een aantal seconden kunnen knippen aan het eind, dan gooi ik er mijn herrie overheen en post het hier,hebben we samen wat gemaakt,kan er wel wat grappigs mee denk ik

Back