[Electro] Ibrahim Reevy - Viqos

Ibrahim Reevy

Grootmeester Piel
Hier weer een track dat ik heb gemaakt na dagen van klooien. Ik was eerst weer bezig met een tech house track die erg veelbelovend leek, maar na een tijdje heb ik het maar opgegeven. Vandaag dacht ik eens iets anders proberen en daar kwam deze experimentele electrotrack uit.

Gemaakt met: Reason 2.5
Fx: Vocoder, Advanced reverb, Chorus/Flanger en Foldback distortion.
Ongeveer 4 uur aan gewerkt.
127 bpm

Viqos

Sorry, vindt het echt helemaal niks. Geen leuke geluiden. Het gaat maar door. De bassdrum die er op een gegeven moment inkomtniet die eerste, maar de 2de), bevat veelste veel effect. Das nu echt een rot bonk. In 4 uur kan je toch echt leukere dingen maken. Verzin een melodietje, basslijntje,stringetje en wat opvulgeluidjes en voila een track :D

nou geef dir project ook maar op.... sorry dat ik het zeg, maar met reason 2.5 kun je veel meer dan dit loopachtige werkje fabriceren...... Geluiden klinken ook niet echt; dus sluit me aan bij sander.....

grappig concept maar zonde van je tijd maat en mijn bandbreete sorry maar echt inhoud heeft het niet... probeer anders ff met de beat te spelen en mischien wat meer reverb te gebruiken op de geluidjes met phasing efecten en wat cut en res draai acties dat maakt het al een stuk dynamischer

De 'hoofd'-kick staat idd nogal hard.. 'k Zou 'm iets minder overheersend zetten; dan heb je wel een apart nummer!
Vind 't nummer opzich wel aardig, een paar dingetjes zou ik veranderen: van de kick misschien een 808-dreun maken? en hier & daar een beetje kloten met wat reverb op sommige geluidjes, e.d.
Gratis ideetjes, meer niet. ;)

Back