Wegens crossgrade naar Komplete 9 heb ik twee losse licenties voor Native Instruments plugins uuuuh overKomplete, en dus te koop:
Traktor's 12 Effekts
De effecten uit de bekende DJ software, nu als VST/AU in je DAW voor studio- of live inzet.
Werkt met Guitar Rig 5 Pro of de gratis Guitar Rig player.
Nieuwprijs: €69, mijn prijs: €35
Discovery Series: West Africa - Polyrhytmic percussion & melodies.
Kontakt instrument met percussie instrumenten als djembe, dunun & bells en melodische instrumenten als kora, ngoni, bolon, balafon, & fula flute. Lekker jammen op z'n Afrikaans dus. Een must voor Afro House. Werkt met Kontakt 5 of de gratis Kontrakt 5 player.
Nieuwprijs €99, mijn prijs €49
De twee plugs samen: €75. Ruilenvoorstellen voor andere VST(i)s welkom.
Bij beide plugins gaat het alleen om de licentie, dus geen doos, CD-tjes en boekjes.
Uiteraard zorg ik dat de licentie netjes wordt overgezet op naam van de koper :-)
Traktor's 12 Effekts
De effecten uit de bekende DJ software, nu als VST/AU in je DAW voor studio- of live inzet.
Werkt met Guitar Rig 5 Pro of de gratis Guitar Rig player.
Nieuwprijs: €69, mijn prijs: €35
Discovery Series: West Africa - Polyrhytmic percussion & melodies.
Kontakt instrument met percussie instrumenten als djembe, dunun & bells en melodische instrumenten als kora, ngoni, bolon, balafon, & fula flute. Lekker jammen op z'n Afrikaans dus. Een must voor Afro House. Werkt met Kontakt 5 of de gratis Kontrakt 5 player.
Nieuwprijs €99, mijn prijs €49
De twee plugs samen: €75. Ruilenvoorstellen voor andere VST(i)s welkom.
Bij beide plugins gaat het alleen om de licentie, dus geen doos, CD-tjes en boekjes.
Uiteraard zorg ik dat de licentie netjes wordt overgezet op naam van de koper :-)