DSI poly Evolver Keyboard kaduk

smackos

Gepokt en gemazeld
Vanochtend liet ik even de PEK aan iemand zien
en floep na 20 seconden viel die opeens uit, geen stroom meer gaat niet meer aan, doet helemaal niks dus nu.

Is dit een voorkomend probleem?

Ligt het aan de voeding? (Wat ik vermoed)

Waar kan ik een nieuwe voeding krijgen (Das zo een obsure 15 volt ofzo voeding)

Nee volgens mij niet... Bax kan alles voor je bestellen, ook dat soort onderdelen, maar dat kan je zelf ook.

Stuur eens een mail aan: Joanne McGowan <joanne@davesmithinstruments.com

Ok thanks! is wel #*# dat duurt ook weer weken alvorens het door de nederlandseNoordKorea partijfascisten douane mag als het uit amerika moet komen.

mm domme vraag - houdt de voeding op bij de adapter of zit er nog een aansluitend deel in de dsi ? vraag me af of het de adapter is. die dingen zijn toch allemaal hetzelfde? er is vast iemand in 070 en omstreken die ook zo'n adapter heeft om ff te checken.

met de invoerrechten zal het wel loslopen trouwens, zo'n klein pakketje, maar dat ding is toch ook in nederland te vinden bij een of andere kabel/adapter boer op internet?!

Ok thanks! is wel #*# dat duurt ook weer weken alvorens het door de nederlandseNoordKorea partijfascisten douane mag als het uit amerika moet komen.

Valt mee...ik heb onlangs upgrade knobs besteld en die waren binnen 2 weken hier... er staat overigens een MEK te koop in SweetLakeCity, wellicht die eens contacten voor zijn voeding ?

Ik vraag even rond, er moet daar toch wel ergens in rock-city een dsi-eigenaar rondlopen? Geen coverband zonder P08 denk ik, meer Van Halen krijg je het niet...

15V DC 2.0 A
30W Max

Merk van de adapter is SMP is geen DSI ding ofzo

Ik heb een laptop voeding destijds moeten kopen omdat bij mijn PER geen AC adapter zat...eluk hoor ebay..

Ik heb er toen een voor ong 90 eu moeten kopen bij een laptopvoedingen shop.

Gelijk een genomen met verschillende volts dmv weerstandjes erin klikken.

Juist die 2 amp maakte het duur, want daar zijn er maar een paar van.

En gratis shipping :)

Back