Hurry

mooie track lekker filmiesch

echter een paar opmerkingen
1 break op 20 sec stagneerd de zooi , zou ik anders doen
2 de tingel die je als ondersteuning van je strings hoor verder op in je track vind ik ook jammer ik zou die viool meer ruimte geven
de gitaar is aardig en redelijk netjes ingemixed lekker op de achtergrond
en de break op 30 sec. is fet gedaan (simpel maar fet) een chte mood setter

Peez Tron

voor een rauwe m,ix of wel demo klinkyt hij lekker alleen die tingel of triangel achtige toontjes die de strings onder steunen vind ik erg jammer en over die break die loopt niet echt lekker door dus daar zou ik ook ff iets mee doen, dat hij redelijk vroeg in het nummer op komt maakt niet zo veel uit maar de groove moet er ff in.

Peez Tron

Ik geef Tron gelijk. Die break rond de 20 sec. kan opzich wel als ie iets korter duurt; nu is 't net uit de maat, lijkt het..
Verder wel aardig nummer.

Ik begrijp het. Die strings hebben lichte attack dus lijken ze iets later te komen.
ik moet ze dus iets (en zonder magneet) voor de maat zetten.
Die tingel is een gewone piano. (ik wilde wat classiek er in houden):D
Eens kijken of ik nog iets aan die break kan doen.

:)

Ik hoor het nu ook. Het tempo is goed; metronoom loopt goed door en er zijn geen seqeunce foutjes
Toch vraag ik me af hoe dat kan. alsof de gitaren zich te pletter schrikken van het een of 't ander. =) :D
morgen even kijken .

Bedankt jongens.:okdan:

Last edited by a moderator:
Na 2:40 vind ik 't echt supermooi. Daarvoor ook, maar deze muziek heeft echt een stukje inhoud. Dat is dus goed. Zit goed in elkaar. Je haalt de luisteraars van de grond ... je brengt ze met hoge snelheid door je nummer heen, zet je ze ook weer goed neer op de grond? .. ff luisteren .. Ja dat doe je ook .. ik zou er alleen nog 1 keer een snel stukje aan willen toevoegen misschien ergens op 't einde. Want je nummer lijkt op 't eind naar iets snels weer terug te willen .. gevoelsmatig ... maar dat blijft uit ... want dan is 't liedje afgelopen.

Maar evengoed toch erg cool. :okdan:

Ik had tevens nog een paar vraagjes over dit liedje, in het kader van 'dan snap ik ook weer hoe dat dan gaat'...:geslaagd:

1) Ik hoor dat je in 't begin van je liedje speelt met een band-pass filter ... hoe doe je dat? Stuur je dit aan via midi, of doe je dit als je de muziek in wav. hebt gezet?
2) Op precies 28 seconden hoor ik een duidelijke reverb ... zelfde vraag als bij puntje 1
2) Op precies 30 seconden begint er een geluid ... wat is dat?

Groeten,
GoBat

Dat is een sample van stylus wat ik ge-mix downt heb naar een wave.
Hier en daar wat ge-reverst en wat effecten erbij gedaan.

Ik had idd weer wat loops erin kunnen gooien maar dan zou het nummer wel heel lang worden.

0:30
Dat effectje met die stemmetjes zijn twee wavje's met veel reverb(van een sample CD)
Eerlijk gekocht:D

00:28 Is weer het zelfde stylus sample. met reverb.

Geweldig programma hoor, die SX!!8)

Ik ben benieuwd naarje eindmix, het enige waar ik aan dacht is dat gitaarwerk ook lekker in t laag mag meegespeeld worden, klinken ze ruiger, net als dat je bij 2:40

Ik vind dit een heel leuk nummer dat je gewoon met vershillende stemmingen weet op en af te bouwen

Back