Jp8000 onderhouden (iemand?)

Deleted member 34904

Gedeactiveerd account
Beste,

Ik heb een bijna zo goed als defcte toets op mijn Jp8000 (hij werkt nog net), daarnaast is het ding verstoft... het spijt me echt =( Hij was al niet al te goede staat toen ik heb kocht, prijs was dan ook relatief laag. Heb hem destijds een keer naar roland gestuurd, echter niet alles verholpen.

Is het redelijkerwijs zelf mogelijk om hem in ieder geval schoon te maken en die toets te fixen, eventueel iemand die hier bij wilt helpen?

Doe m eens open. Beetje bewegen met de toets zonder afdekking en mijn 8080 was beter!

Euh een druk knop is toch een
toets of niet? of bedoelde hij t keyboard :)

Ja, ik bedoel een keyboard toets. Is het erg lastig hem open te halen? Ik ben geen elektronica man, maar zal schroeven met dezelfde liefde als voor motoren :P

ik heb een jp8080 die ik ook een service beurt wil geven.. liefst omgeving Rotterdam of Zoetermeer.. dus als iemand zich geroepen voelt..

Ja, ik bedoel een keyboard toets. Is het erg lastig hem open te halen? Ik ben geen elektronica man, maar zal schroeven met dezelfde liefde als voor motoren :P

He man, jij moet muziek gaan maken, je berichten zijn net poezie....:halleluja

Jaa naja, kan hem ook wel weer naar Roland sturen, doen ze de helft weer niet :/ Naja, het is al een wonder dat ze hem nog supporten denk ik....

Ik had Philco's linkje geklikt, dus zag al dat het wat verder was :P

Back