• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

eurorack Thomas White Dual Resonant Lopass Gate

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
deze dus:

http://www.modulargrid.net/e/other-unknown-thomas-white-dual-resonant-lopass-gate

gebouwd door gerespecteerd forumlid, maar ik had m overgenomen zonder even naar de diepte te vragen.

de module is zo'n 9,5 cm diep en daarmee te diep voor mijn Enclave.

past wel in een doepfer kast of zoiets.....

even los uit de kast getest, dubbele functie, driedubbel eigenlijk, vca met offset en cv in, filter - en beide signalen te mixen.

linker filter klinkt lekker, bedeesd, rechter gaat met de resonance open flink tekeer.

leuke module met verrassend geluid en resultaat.

geen gezeur prijs € 125 inclusief opsturen binnen nederland en dat is ie volgens mij dubbel en dwars waard.

Attachments

• IMG_0882.jpg
    IMG_0882.jpg
    32,4 KB · Bekeken: 66
  • IMG_0888.jpg
    IMG_0888.jpg
    32,7 KB · Bekeken: 59
  • IMG_0887.jpg
    IMG_0887.jpg
    39,7 KB · Bekeken: 61
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.