Wat vinden jullie van dit?

Origineel geplaatst door Fredd-E
... en ik vind het echt wel helder genoeg klinken op mijn bescheiden tannoy monitoren...

Sja, daar heb je 't verschil al... :(

Origineel geplaatst door Fredd-E
1 woord: afwerken!

echt mooi dit... en ik vind het echt wel helder genoeg klinken op mijn bescheiden tannoy monitoren...

Ik maak nog wel eens iets zoals dit ... ik zie dit als een soort experiment .. kijken wat ik kan met die geluiden ed ... met zo'n Synthesizer gaat er een wereld van muziek open voor me.

Terwijl ik de tracks hier op het forum in de gaten hou blijf ik niet stilzitten... there'll be more!

Groeten,
GoBat :doei:

Klinkt goed, lekker sfeer, vooral in het begin. Ik ben zelf nooit zo weg van de piano-sample van m'n Triton Le, maar als achtergrond piano klinkt ie goed. De panfluit vind ik wat minder, het nummer krijgt naar mijn idee daardoor een iets te General Midi achtige sound als je begrijpt wat bedoel. Misschien kun je de klank daarvan wat voller maken (wat meer chorus en reverb). Of gebruik de panfluit alleen als hele korte opvullen/accentuering: speel alleen die eerste noot en laat die gewoon uitsterven met een mooie reverb, laat de andere noten weg.
Drums vind ik ook prima klinken, vooral in het eerste deel, mooie diepe sfeer. Welke program/combi heb je daarvoor gebruikt?
Nog een tip: gebruik in het laatste deel af en toe langgerekte hoge noten met zachte warme strings (niet te hard), dan voeg je gelijk nog wat extra sfeer toe.

Doorzetten die hap, klinkt veelbelovend! Tot zover in ieder geval prima gedaan!

Laatst gewijzigd:
Klinkt al erg goed. Nog een beetje bijveilen. Ik vind dat er mooie pads/strings in zitten!!

Origineel geplaatst door Haarbol
Leuk om idd zoiets te horen!

Je blijft alleen wel heel erg rond één grondtoon hangen - kan de bedoeling zijn, toch denk ik dat een paar gave progressies je nummer omhoog kunnen tillen!

dat is het jah, het maakt het nummer enigzins afzijdig zelfs een beetje aandachtverslappend.

vind de geluiden wel erg mooi.

Back