De M1 heb ik al even, het was de MKS-80 die de D-50 wens voorbij ging. En nu is er weer iets wat ik liever heb dan een D-50 helaas meneer (?) skeletvm.
De MKS is natuurlijk prijsmatig van een andere orde en binnen 10 jaar goud waard !
Geen van mijn toestellen 'moeten' worden verkocht. Ik ga niet scheiden, noch heb ik dringend geld nodig.

Ik maak me dan ook niet ongerust dat al mijn spullen vroeg of laat wel verkocht raken.
Al moet ik het hier toch even aanhalen :hoe sommige mensen denken :
Ik reageer laatst op een JV1080 gezocht thread waar ik de koper 2 voorstellen doe :
Ofwel JV1080 basic, ofwel eentje met 4 exp. boards waaronder de Vintage, World, Orchestral en Keyboards Meteen de meest waardevolle onder de exp. boards dacht ik zo.
Respectievelijk 150€ en 350€, voor toestellen in zeer goede staat.
De 'kenner' in kwestie 'reageerde gepikeerd'-vriendelijk dat dit geen marktconforme prijzen waren. Sure...
Je hebt natuurlijk dromers en er worden inderdaad half afgebroken JV's verkocht voor 100€...
Mijn D50 is zo goed als nieuw en in deze staat vind je ze amper. Bijgevolg ga ik ook niet onder de prijs. Dromers mogen van mij blijven dromen en naar hun VST's op het scherm blijven staren. LOL