Is er niemand met in je kennisenkring die degelijk vervoer heeft en op avontuur wil gaan naar Den Haag? Doe anders een bod met wat reserve voor vervoer.. je weet nooit
Deels hout, en deels plastic hamers.. met vervangbare ' tip'.
Bij de latere modellen is dit helemaal van plastic geworden.. Er wordt beweerd dat de wood/plastic hybride hamers een mooiere klank hebben..
Ik heb ze allemaal in de gaten hoor, maar ik heb er eentje gevonden! 1978, yup. Met de "Crystal voorversterker" Dan kan ik hem meteen aansluiten aan mijn mixer.
Ik heb ze allemaal in de gaten hoor, maar ik heb er eentje gevonden! 1978, yup. Met de "Crystal voorversterker" Dan kan ik hem meteen aansluiten aan mijn mixer.
Ik vind het wel karakter dat je zolang kunt wachten... maar het heeft duidelijk geloond.. congrats en heel veel jam plezier
Oh en... hardly can't wait voor de audio natuurlijk.. wat ik laatst van je hoorde klonk erg oké
Ik vind het wel karakter dat je zolang kunt wachten... maar het heeft duidelijk geloond.. congrats en heel veel jam plezier
Oh en... hardly can't wait voor de audio natuurlijk.. wat ik laatst van je hoorde klonk erg oké
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.