• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

JP-8000 in perfecte staat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Leuke website !

Ik wist niet dat een JP8080 analoog was !!?

Te gek !!

Werkt op groene, stroom, daarom: analoog, hoewel ik haar ook wel eens de waarheid heb horen zeggen...

:peukie:

Ik zou er echt graag eentje willen hebben, maar 750 vind ik te duur :)

Try Me !!

Arie

Hmmm..

Die Exxon is zeker weer zo'n gast die zich alleen maar aanmeld om dingen te verkopen....

Origineel geplaatst door Bass
Hmmm..

Die Exxon is zeker weer zo'n gast die zich alleen maar aanmeld om dingen te verkopen....

euh jah, SO ?

als ik naar iets op zoek ben, kijk ik ook altijd via forums ed, simpelweg om het juiste doelpubliek te hebben

ik snap niet wat er verkeerd mee is, maarja het zal wel aan mij liggen hé, mr. Bass

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back