Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

MusicStore, volgens mij is die niet persoonsgebonden:

1742392869108.png

Alleen vandaag bij Joh de Heer 10% korting op hele assortiment met code:

FEEST10

Ik heb nog een kortingscode van 5% bij musicstore

Ik ook: MS-FIVE. Deze geeft tot 20 mei aanstaande 5% korting op musicstore.com. Heel raar, aangezien de prijzen op die site 10% duurder zijn dan op musicstore.de. De code werkt niet op de .de site. Vraag me af of die .com site wel legit is.

Ik ook: MS-FIVE. Deze geeft tot 20 mei aanstaande 5% korting op musicstore.com. Heel raar, aangezien de prijzen op die site 10% duurder zijn dan op musicstore.de. De code werkt niet op de .de site. Vraag me af of die .com site wel legit is.
Kan het liggen aan welk land je hebt geselecteerd? Ander btw tarief..

Kan het liggen aan welk land je hebt geselecteerd? Ander btw tarief..
Dat is het inderdaad! Danke. Als je een land anders dan Duitsland kiest word je naar de .com site gestuurd. De prijzen verschillen daar ook nog eens per gekozen land. Hoezo één Europa? 🤔

Dat is het inderdaad! Danke. Als je een land anders dan Duitsland kiest word je naar de .com site gestuurd. De prijzen verschillen daar ook nog eens per gekozen land. Hoezo één Europa? 🤔
Tsja, hier binnen Canada is de btw weer verschillend per provincie. De geadverteerde prijs is overal exclusief btw, dus je weet pas bij het afrekenen hoeveel het precies is.

-edit- laat maar, elders al veel goedkoper gevonden

Laatst gewijzigd:
Dat hebben ze wel eerder gedaan in de vorm van extra korting op b-stock. Op deze manier verwacht ik dat ze weer failliet gaan. Al die leveranciers die hun uitstaande schulden hebben moeten afschrijven en toch zijn blijven leveren kunnen hun borst nat maken!

Back