Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Code werkt nog steeds! Zojuist nog gebruik van gemaakt

Die heb ik ook:Ik heb nog een kortingscode van 5% bij musicstore
Kan het liggen aan welk land je hebt geselecteerd? Ander btw tarief..Ik ook: MS-FIVE. Deze geeft tot 20 mei aanstaande 5% korting op musicstore.com. Heel raar, aangezien de prijzen op die site 10% duurder zijn dan op musicstore.de. De code werkt niet op de .de site. Vraag me af of die .com site wel legit is.
Dat is het inderdaad! Danke. Als je een land anders dan Duitsland kiest word je naar de .com site gestuurd. De prijzen verschillen daar ook nog eens per gekozen land. Hoezo één Europa?Kan het liggen aan welk land je hebt geselecteerd? Ander btw tarief..
Tsja, hier binnen Canada is de btw weer verschillend per provincie. De geadverteerde prijs is overal exclusief btw, dus je weet pas bij het afrekenen hoeveel het precies is.Dat is het inderdaad! Danke. Als je een land anders dan Duitsland kiest word je naar de .com site gestuurd. De prijzen verschillen daar ook nog eens per gekozen land. Hoezo één Europa?![]()
Nee, extra 10% op de dingen die nu al in de bonus zijn.Volgens mij heeft Bax een generieke summersale 10% korting op alles ..![]()
Bedankt om je code te delen op dit forum, ik heb 'm gebruikt om een OB-X8 module te bestellen met een mooie korting!Hier nog een Bax code tot 31-7, heb ff nix nodig
Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!