Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

tsja wat verwacht je dan?
ze hebben vaak al scherpe prijzen

In vergelijking met de concurrentie: ja. Maar de marges zijn nog steeds bijzonder flink, geloof mij maar; zit zelf ook in de grootschalige detailhandel en ik zie duizenden margecijfers per week voorbij komen. :)

Maakt niet uit: heb nog een paar offerteaanvragen bij concurrenten van Bax openstaan nu, laagste bieder krijgt hem. :)

Da's jammer, een code van mij was anderhalf jaar oud en deed het nog, de andere was 3 maanden oud.

Ik zoek nu zelf nog een code, wil nog wat kopen bij Bax.. :okdan:

Ik hoorde net van een collega dat keymusic weer 7% korting geeft op veel spul. (Bijv. Sub 37, Strymon, DSI etc.)

T/m zaterdag 05 sept. Code is BACK2SCHOOL

Half tot eind augustus sowieso was er de extra Overbridge introductie korting van 15 %.
Bij mij kost ie nog steeds 1250 euro, 1058 is ruim minder dan inkoop.

Hee Conso, ik wist niet dat jij erelid was.. gefeliceerd! Hoe bevalt het?

:P Het was voor mij eerlijk gezegd ook een verrassing toen ik erop gewezen werd. Na de toelichting op perkament, die de volgende dag met veel toeters (analoog) en bellen (VA) door UPS afgeleverd werd, begreep ik het allemaal wat beter.

Beschrijven hoe het bevalt is lastig... Echt álles is opeens helemaal anders geworden ;)

Maar goed, weet niet waarom dat was, was dus een Aktie van Elektron, Bax ging daar nog eens even extra hard onderdoor gedurende een kleine week en dan had ik ook nog een 5% kortingsbon. Dat was heel leuk, maar een prijs van 1549,- is wel erg hoog dan ineens, voor mij niet erg uiteraard, maar wel een flink verschil.

Vandaar...snap goed dat ze dat niet lang gedaan hebben,
3 jaar garantie, service en geld erbij tenzij voor hun andere
condities gelden wat natuurlijk kan gelet op hun omzet.

:P Het was voor mij eerlijk gezegd ook een verrassing toen ik erop gewezen werd. Na de toelichting op perkament, die de volgende dag met veel toeters (analoog) en bellen (VA) door UPS afgeleverd werd, begreep ik het allemaal wat beter.

Beschrijven hoe het bevalt is lastig... Echt álles is opeens helemaal anders geworden ;)

Ja, zo kan je leven ineens heel anders er uit zien.

Gaaf hoor.

:D

Ja, daarom heb ik het ook gedaan, maar waar Bax dan nu weer mee bezig is, proberen ze die korting terug te verdienen die ze mij gegeven hebben.. ? :D:D:D

Back