Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

BAX kortingscode?

BAX kortingscode?

Beste Forumlezer,

Ik ben nieuw hier, dus: Goedendag! 8)
Ik ben op deze site gekomen toen ik op zoek was naar de ervaringen met BAX-shop.nl
Gelijk al wijzer geworden dat zij weliswaar goedkoop zijn, maar niet altijd even goed scoren. Toch wil ik het proberen. Nu zag ik, dat er hier op het forum soms kortingscodes in omloop zijn. Dus, wie heeft er wellicht een mooie kortingscode voor mij? Alle beetjes helpen vandaag de dag ;)
Alvast bedankt.
Vriendelijke groet
Michel

Ik heb hier nog een 5% kortingscode liggen. Laat maar even weten via PM of je er belang bij hebt.

Hoi Phatback,
Hoop dat je je PM vandaag nog leest. Zou mooi zijn als ik mijn speakers vanavond nog kan bestellen :halleluja

Hey Michel1000.

Ow excuus. Ik heb deze draad verder niet meer gelezen. Ik had je PM wel ontvangen en de code afgelopen middag gestuurd. Heb je die nog ontvangen?

Hoi Phatback,
Hoop dat je je PM vandaag nog leest. Zou mooi zijn als ik mijn speakers vanavond nog kan bestellen :halleluja

Bedankt phatback maar t is al voor elkaar.

Enne, opisop korting gold niet voor speakers ;-)

Groet

15% , standaard op de code OPISOP :-)
Deze kortingscode staat op did moment nog steeds op hun webpagina geadverteerd. Maar waar ze die korting wel en niet op geven is mij een raadsel. Met de (gloednieuwe) Korg
Monologue werk 'ie in ieder geval niet. :?

Had hier nog een kortingscode liggen van 5% geldig tot en met 31 januari. Wil ik net even een serieuze bestelling plaatsen, krijg ik de melding 'kortingscode verlopen'.

Volgens mij is het nog steeds 31 januari op dit moment :?

ik zag ergens op het forum een post over een kortingscode van sound supplies. leeg2016 is de code dacht ik en de korting is dubbele bax.

Back