Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

ik heb wat kleine dingen besteld de laatste maanden. Eerder kocht ik duurdere dingen. Maar nu weet ik niet goed of ik me moet laten vangen... Heb nog niks besteld. Weet niet of de code nog werkt nu.

We nodigen je graag uit voor de eerste DOLLE DAGEN van 2017! Op VRIJDAG 10 en ZATERDAG 11 MAART profiteer je van maximaal voordeel in onze winkels en webshop op tienduizenden producten* uit onze voorraad! Tijdens deze editie van onze bekende DOLLE DAGEN ontvang jij namelijk, als één van onze trouwe klanten, 7% DIRECTE KASSAKORTING op de onze Europese Laagste prijzen.
Doe je aankoop in de winkel of plaats je bestelling online met de promotiecode DD2017. Surf naar www.keymusic.com/be en koop nu jouw droominstrume

En i4 muzique geeft 10 % code is DANCE

En nog een: DMFairGJ7YE

Als je er geen vindt kan dit nog

We nodigen je graag uit voor de eerste DOLLE DAGEN van 2017! Op VRIJDAG 10 en ZATERDAG 11 MAART profiteer je van maximaal voordeel in onze winkels en webshop op tienduizenden producten* uit onze voorraad! Tijdens deze editie van onze bekende DOLLE DAGEN ontvang jij namelijk, als één van onze trouwe klanten, 7% DIRECTE KASSAKORTING op de onze Europese Laagste prijzen.
Doe je aankoop in de winkel of plaats je bestelling online met de promotiecode DD2017. Surf naar www.keymusic.com/be en koop nu jouw droominstrument!

Bax 7% vanaf 100 euro
Code KA317

Het houdt niet op :)
Ik heb er nog een van 15% tot eind maart. Als ik niks koop komt die er ook nog aan (eind maart dus)

Let op, stel je BAX aankoop nog even uit... schijnt dat er 10% actie komt vandaag, dit weekend of heel binnenkort :)

Let toch maar even op hoor... Met die vorige 10% actie ging ik ook snel wat kopen, kreeg ik gewoon B-stock toegestuurd (die normaal aan -15% verkocht zou moeten worden). Dus werd hij eigenlijk duurder verkocht dan normaal... Nooit zaken doen met Nederlanders zeggen ze hier :). Stellen ze me voor een korting te geven op mijn volgende aankoop... Ik wacht wel even om te zien of ze hun vorige transactie wel kunnen naleven voordat ik nog meer geld in Bax pomp... 10% krijg je tegenwoordig op wel meer plaatsen...

Back